تمدید ارسال آثار چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی‌ - ایرانی استان مرکزی

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی از تمدید ارسال آثار چهارمین جشنواره و نمایشگاه استانی و پنجاهمین جشنواره کشوری مد و لباس اسلامی ایرانی تا سیزدهم تیرماه سال جاری در این استان خبر داد.

تمدید ارسال آثار چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی‌ - ایرانی استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»؛به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،«مجید طبیب زاده» با اعلام این خبر افزود:این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وبنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی به منظور حفظ و تقویت فرهنگ و هویت اسلامی و ایرانی،ارج نهادن، تبیین و ترویج الگو های بومی و ملی،هدایت بازار تولید و فراهم ساختن فضای رقابتی در بین فعالان این عرصه و همچنین ترغیب مردم به پرهیز انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه برگزار می شود.

    وی زمینه سازی برای کشف ظهور استعداد ها و خلاقیت های نو مرتبط با پوشاک اسلامی و ایرانی، ترویج طرح های ملی مناسب با سلیقه و در خور شان والای جامعه بر اساس سبک زندگی اسلامی،معرفی نمونه طرح های مد و لباس متناسب با فصل ها و شاخصه های تاریخی،بومی و سنتی استان بر اساس استاندارد های اسلامی، شناسایی، معرفی و تاکید بر ویژگی های لباس های سنتی و بومی و به کارگیری آن در طرح های نوین،آشنا کردن جامعه مخاطب با طرح های اصیل فراموش شده در پوشاک اسلامی ایرانی در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی وشناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه پوشاک اسلامی و ایرانی  را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.
    طبیب زاده با بیان اینکه این جشنواره با موضوع طراحی و دوخت در حوزه پوشاک بانوان با موضوعیت مانتو فرم «اجتماع»برگزار می شود تصریح کرد:این جشنواره در ٢ بخش که شامل طراحی مانتو فرم اجتماع و مجلسی  و بخش دیگر آن بخش چادر خواهد بود.
    سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار را تا١٣ تیرماه ماه ٩٦ اعلام کرد و افزود: مراسم اختتامیه جشنواره ٢١ تیرماه سالجاری  در فرهنگسرای آیینه برگزار خواهد شد.
    وی با بیان اینکه هر طراح می‌تواند با ارائه آثار در جشنواره شرکت کند، گفت:برای کلیه شرکت کنندگانی که آثار شان به بخش نمایشگاه راه پیدا کند گواهی شرکت صادر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت