چگونه بهترین و منظم‌ترین حضور را در TGC ۲۰۱۷ تجربه کنیم

عصر نمایشگاه- نمایشگاه و همایش بین‌المللی Tehran Game Convention ۲۰۱۷ پس از یک سال زحمت فراوان، بالاخره و به‌زودی در دو روز ۱۵ و ۱۶ تیر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

چگونه بهترین و منظم‌ترین حضور را در TGC ۲۰۱۷ تجربه کنیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تهران نمایشگاه، از آنجایی که رویدادی با این لی‌آوت (مدل برگزاری) در ایران منحصر به‌فرد است و تقریبا اکثر کسانی که در رویداد شرکت می‌کنند تجربه‌ی مشابهی نداشته‌اند، می‌خواهیم به شما در 10 گام توضیح دهیم که دقیقا چگونه می‌توانید بهترین حضور را در TGC2017 تجربه کنید.
    سعی کنید حتما به نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود دقت کنید.

    قدم اول:‌ کارت شناسایی=گرفتن کارت ورود
    نیازی به آوردن پرینت ایمیل ارسالی پس از خرید یا بلیت ایوند نیست. نام شما در سیستم حراست مرکز همایش‌های صدا و سیما ثبت شده و کارت‌های ورود شما نیز چاپ شده است. کارت ورود شما تنها با ارائه‌ی کارت شناسایی معتبر (ترجیحا کارت ملی) در هنگام ورود به شما اعطا می‌شود.

    قدم دوم: وسایل مورد نیاز یا تحویل غرفه
    اگر در نظر دارید وسیله یا تجهیزات خاصی را به همراه خود بیاورید یا این‌که جهت دریافت غرفه خود یا تجهیزات داخل غرفه اطلاعات کسب کنید، با شماره 88310222 داخلی 345 آقای بختیار تماس گرفته و این موارد را با وی هماهنگ کنید تا مطمئن شوید وسیله‌ای که می‌خواهید بهمراه بیاورید از نظر حراست مرکز همایش‌ها مشکلی نداشته باشد.

    قدم سوم: اپلیکیشن TGC را نصب کنید
    همایش TGC2017 شامل بیش از 60 کنفرانس متنوع، 3 پنل و 6 کلاس تخصصی می‌شود. مشخصا تعداد بالای رویدادها باعث می‌شود که برنامه‌ریزی برای حضور در رویداد سخت باشد. پس بهتر است با دریافت و نصب اپلیکیشن TGC از طریق گوگل پلی یا اپ استور کار خودتان را راحت‌تر کنید.
    با استفاده این برنامه می‌توانید تقویم کاری برای خود تعیین کنید و کنفرانس‌ها و نشست‌هایی که قصد شرکت در آن‌ها را دارید در تقویمی مشخص انتخاب کرده و در نتیجه هنگام حضور در رویداد دقیقا بدانید که در چه ساعتی باید در چه رویدادی شرکت کنید.
    این کار باعث می‌شود که حضور بسیار مفیدتر و بهینه‌تری در TGC2017 را تجربه کنید و از سردرگمی رهایی یابید.
    علاوه بر آن می‌توانید نقشه سالن‌های نمایشگاهی، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، اطلاعات سخنرانان، اخبار و... را از طریق اپلیکیشن مشاهده کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.

    قدم چهارم: تنظیم قرار ملاقات‌های تجاری را فراموش نکنید
    اگر جزو شرکت‌کنندگان تجاری رویداد TGC2017 هستید، فراموش نکنید تا با مراجعه به Meeting App قرار ملاقات‌های تجاری خود را زودتر ثبت کنید تا بتوانید در نهایت بهترین و مفیدترین حضور تجاری را در رویداد تجربه کنید.
    دقت کنید اگر شرکت‌کننده‌ی تجاری نیستید، به‌دنبال برقراری قرار ملاقات تجاری نباشید چون وجهه خوبی نه برای شما خواهد داشت نه برای رویداد. از طرف دیگر به احتمال بسیار زیاد تلاش شما به شکست می‌انجامد.
    ورود به Meeting App

    قدم پنجم: نحوه رفت و آمد خود را مشخص کنید / استفاده از کارپینو با تخفیف ویژه
    آدرس محل برگزاری رویداد: اتوبان چمران به سمت ولیعصر، روبه‌روی خیابان ولنجک، مرکز همایش‌های صدا و سیما.

    محل برگزاری در گوگل مپ


    از آنجا که ممکن است برای اولین بار به این مرکز بیایید، کروکی روبه رو را بررسی کنید. پس از ورود از درب اتوبان چمران، بایستی تا درب اصلی مرکز همایش‌ها حرکت کنید. اگر کارت پارکینگ دارید، می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ مرکز پارک نمایید. پس از رسیدن به درب اصلی بایستی از درب گیت حراست وارد شده و کارت خود را تحویل گرفته و برای روز دوم نیز احراز هویت شوید. پس از ورود ون‌هایی جهت حمل و نقل شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که با آن‌ها می‌توانید به مرکز همایش‌ها بروید. به صورت پیاده نیز نهایتا 5 دقیقه از درب ورودی مرکز تا محل برگزاری رویداد فاصله دارید.
    دقت کنید به دلایلی امنیتی عبور و مرور فراتر از محل برگزاری رویداد ممنوع است و جدا از رفتن به دیگر محل‌های سازمان صدا و سیما خودداری نمایید. در غیر این صورت عواقب تخطی از قوانین حراست سازمان پای خودتان خواهد بود.
    طی همکاری مجموعه کارپینو با TGC2017، شما می‌توانید از طریق نصب این اپلیکیشن برای رفت و آمد خود به TGC از تخفیف برخوردار شوید.
    در اپلیکیشن کارپینو با استفاده از کد تخفیف tgc_1st یک سفر رایگان تا سقف 10 هزار تومان هدیه می‌گیرید و برای سفرهای بعدی نیز با استفاده از کد tgc تا سقف 3000 تومان برای رفت و آمد به TGC2017 تخفیف خواهید گرفت.
    دریافت کارپینو از گوگل پلی
    دریافت کارپینو از اپ استور
    دریافت کارپینو از کافه بازار


    قدم ششم:‌ روز اول به موقع حضور یابید
    با توجه به تعداد قابل توجه شرکت‌کنندگان رویداد و این‌که صبح روز اول رویداد کارت‌های ورودی تمام شرکت‌کنندگان به آن‌ها اعطا می‌شود، لازم است جهت گرفتن به‌موقع کارت خود از ساعت 8 صبح پنج‌شنبه در محل ورودی مرکز همایش‌ها حضور داشته باشید. عدم حضور به‌موقع و دریافت کارت به معنی از دست دادن برنامه‌هایی خواهد بود که از ساعت 9:30 شروع می‌شوند.

    قدم هفتم: برنامه کاری رویداد را مرور کنید
    رویداد TGC2017 در دو روز 15 و 16 تیر ماه برگزار می‌شود. ساعت شروع روز اول به دلیل اعطای کارت‌های شرکت‌کنندگان از ساعت 8 صبح خواهد بود.
    به طور خلاصه برنامه‌ی کاری و زمانی دو روز رویداد به صورت زیر خواهد بود:

    روز اول:
    ·         ساعت 8:00 الی 09:20 - شروع اعطای کارت‌های ورود و صبحانه
    ·         ساعت 9:30 – شروع کنفرانس‌ها
    ·         ساعت 10:40 – شروع کلاس‌های تخصصی
    ·         ساعت 12:40 الی 14:10 – ناهار
    ·         ساعت 17:20 – اتمام کلاس‌های تخصصی
    ·         ساعت 18:20 – اتمام کنفرانس‌ها و کلاس‌ها
    ·         ساعت 18:20 الی 19:00 – عصرانه

    روز دوم:
    ·         ساعت 8:00 الی 09:20 - صبحانه
    ·         ساعت 9:30 – شروع کنفرانس‌ها
    ·         ساعت 10:40 – شروع کلاس‌های تخصصی
    ·         ساعت 12:40 الی 14:10 – ناهار
    ·         ساعت 17:20 – اتمام کلاس‌های تخصصی
    ·         ساعت 17:20 – اتمام کنفرانس‌ها و کلاس‌ها
    ·         ساعت 17:20 الی 17:45 – عصرانه
    ·         ساعت 17:54 الی 20:30 – اختتامیه و اعطای جوایز Development Awards

    برنامه کامل کنفرانس‌ها و کلاس‌ها

    قدم هشتم: استراحت کنید
    نمایشگاه و همایش TGC جزو آن دسته از رویدادهایی است که در هر دو روز آن انرژی بسیار زیادی از شما می‌گیرد. از صبح تا عصر برنامه‌های علمی و تخصصی در جریان است که اگر انرژی مکفی نداشته باشید ممکن است سریعا خسته شوید. در نتیجه روز قبل رویداد حتما به اندازه‌ی کافی استراحت کرده تا بتوانید با انرژی کامل از تمام برنامه‌های رویداد بهره ببرید.

    قدم نهم: نکته‌ای مهم درباره کلاس‌های تخصصی
    از آنجایی که استقبال از کلاس‌های تخصصی رویداد TGC2017 که توسط برترین اساتید و بازی‌سازان مطرح بین‌المللی برگزار می‌شود، فوق‌العاده بوده است؛ اولویت شرکت در کلاس‌های تخصصی با کسانی است که تنها بلیت این کلاس‌ها را خریداری کرده‌اند. در صورتی که ظرفیت سالن اجازه می‌داد، به کسانی که بلیت تجاری خریده‌اند اجازه داده خواهد شد تا در کلاس‌ها شرکت کنند.

    قدم دهم: تجربه خود را به اشتراک بگذارید / هشتگ #TGC2017 را فراموش نکنید
    تیم برگزاری TGC2017 در یک سال گذشته زحمت بسیاری کشیده‌اند تا این رویداد به ثمر بنشیند. مطمئنا شما با انتشار تجربه‌های خود از رویداد TGC در شبکه‌های اجتماعی‌تان با هشتگ #TGC2017 و منشن کردن اکانت @TehranGameCon در تمام شبکه‌های اجتماعی می‌توانید در توسعه و گسترش این رویداد مهم کمک کرده و تیم برگزاری را بهتر از تجربیات خود آگاه کنید تا در دوره‌های بعدی همه چیز بهتر و بهتر شود. منتظر سلفی‌ها و متون زیبای شما هستیم!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت