شرایط منحصر به فرد برای تولید کنندگان داخلی در نمایشگاه صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان رضا با شرایط منحصر به فردی که به تولید کنندگان داخلی ارائه کرده است مورد توجه فعالان صنعت ساختمان قرار گرفته است.

شرایط منحصر به فرد برای تولید کنندگان داخلی در نمایشگاه صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ویرلن ؛ امروز با توجه به معادلات اقتصادی ایران ، منطقه و جهان ، توجه به تولید کنندگان داخلی اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است ، بطوری که با ورود هرچه بیشتر شرکت های بین المللی به ایران شرایط برای تولید کنندگان داخلی سخت تر و رقابتی تر میشود .

    در این بین، بخش های مختلف لازم است در راستای تولید و اشتغال ملی و همچنین اقتصاد مقاومتی با یکدیگر همکاری کامل داشته باشند تا کارآفرینان عزیز ایرانی بتوانند با شرکت های خارجی که وارد بازار مصرف ایران شده اند توانایی رقابت را پیدا کنند و حتی در قدم بعدی قدرت صادرات محصولات و خدمات خود را نیز بدست بیاورند. که در صورت نیل به این اهداف مهم در کلیه بخش های اقتصادی دولتی و مردمی به توفیق مطلوب دست پیدا کرده ایم .

    فعالان بخش های خصوصی و همچنین نهاد های دولتی مهمترین بخش هایی هستند که میتوانند در این موضوع با یکدیگر همکاری کنند که دروواقع به معنای همیاری دوستانه ملتی است که در بخش های مختلف در حال فعالیت هستند.

    مدیران مجموعه اقتصادی ساختمان رضا در راستای این اهداف زیبا اقدام به ارائه شرایط منحصر به فرد برای تولید کنندگان داخلی کرده اند .

    اکنون فعالان صنعت ساختمان بخش داخلی میتوانند در این مجموعه با بهترین شرایط غرفه خود را در نمایشگاه صنعت ساختمان رضا فعال کنند و پذیرای مخاطبان خود باشند تا علاوه بر فروش هرچه بیشتر محصولات با کیفیت خود ، بتوانند شرایط بهتری را به مشتریان خود نیز ارائه دهند و با شرکت های خارجی رقابت کنند .

    نمایشگاه صنعت ساختمان رضا در محلی معادل 32000 متر مربع در منطقه 18 تهران واقع در میدان آزادی، بزرگراه فتح بلوار الغدیر خیابان منجیل واقع شده و دارای 256 باب مغازه و تعداد 27 سوله در متراژهای مختلف و حدود 1000 عدد پارکینگ می‌باشد.

    این نمایشگاه در راستای نزدیک شدن به اهداف توسعه کشوری، در نظر دارد که واحدهای تجاری خود را به تولیدکنندگان داخلی که در زمینه صنعت ساختمانی فعالیت می‌کنند، با شرایط ویژه‌ای واگذار نماید.

    بزرگترین مزیت این نمایشگاه ساختمان موقعیت مکانی آن است که از انتهای بزرگراه یادگار امام و از جنوب بزرگراه آزادگان دسترسی دارد و همجوار بازار مبل یافت آباد می‌باشد. نزدیکی به مرکز شهر موجب می‌شود که بازدیدکنندگان بی‌شماری برای بازدید و خرید از محصولات، به آنجا مراجعه کنند.

    برای آنان که در صنعت ساختمانی فعالیت می‌کنند و تولیداتی همچون کاشی، سرامیک، درب، پنجره‌های یو پی وی سی، پارکت، کاغذ دیواری، سنگ، کابینت، لوله، اتصالات، شیرآلات دارند، نمایشگاه صنعت ساختمان رضا بهترین فرصت برای عرضه محصولاتشان است.

    مزیت دیگر نمایشگاه دائمی ساختمانی رضا این است که به فروشندگان این امکان را می‌دهد در کنار دیگر تولیدکنندگان محصولات ساختمانی و در یک قطب موفق تجاری، به عرضه محصولات خود بپردازند. گفتنی است هم اکنون برندهای داخلی معتبری در این نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط منحصر به فردی که برای فعالان داخلی در این مجموعه ارائه شده است به وب سایت www.clinicbuilding-reza.ir مراجعه کنید.

    نمایشگاه صنعت ساختمان رضا همچنین تعداد محدودی از مغازه‌های خود را با شرایط ویژه به فروش می‌رساند که اطلاعات کامل آن در وب سایت این مجموعه آمده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت