سمینار و کارگاه آموزشی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، واحد آموزش مجتمع رسانه‏ ای ساختمان با همکاری اتاق تعاون ایران در نظر دارد به منظور توسعه فضای تخصصی نمایشگاه، معرفی پتانسیل‏ها و توانمندی‏های شرکت‏های مطرح در صنعت ساختمان و نیز در راستای توسعه دانش و تجربه مهندسان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، سمینار و کارگاه آموزشی را به صورت حضوری و مجازی برگزار نماید.

سمینار و کارگاه آموزشی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  «صما»؛ مجتمع رسانه ‏ای ساختمان با بیش از 9 سال فعالیت متمرکز در حوزه‏ های آموزشی و تخصصی در صنعت ساختمان در قالب برگزاری کارگاه‏ های آموزشی، دوره ‏های آموزشی تخصصی و سمینارهای اختصاصی برای شرکت‏ های صنعت ساختمان فعالیت کرده و موفق به جذب مخاطبان وسیعی در حوزه ‏های تخصصی صنعت ساختمان شده است.

    بر پایه این گزارش از ظرفیت‏ های ایجاد شده این اقدام می‌توان به «دو کارگاه آموزشی 90 دقیقه‏ ای و یک سمینار اختصاصی- سه ساعته در هر روز»، «فضایی زیبا در پربازدیدترین مکان در نمایشگاه (ورودی سالن میلاد- روبروی سالن خلیج فارس) »، «ظرفیت 100 نفر»و «ارائه گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان» اشاره کرد.
    همچنین کارگاه‏ های آموزشی در قالب چهار موضوع از جمله «فناوری‏ های نو در صنعت ساختمان و روش‏ های اجرایی نو» ، «سیستم ‏های به روز در صنایع مرتبط با صنعت ساختمان»، «معماری پایدار و روش‌های صرفه جویی انرژی در ساختمان - مدیریت انرژی» و «تولید انرژی‏ های نو و کاربرد آن در صنعت ساختمان» برگزار خواهد شد.

    گفتنی است معرفی و ارائه آخرین محصولات شرکت برای مشتریان ویژه و نماینده‏ های سراسر کشور و جذب مشتریان خاص شرکت با سیاست توسعه بازار از مزیت‏ های سمینار و کارگاه آموزشی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است.

    لازم به ذکر است این نمایشگاه در تاریخ 21الی24مردادماه سال جاری برگزار می‌شود و شرکت‏ هایی که مایل به برگزاری سمینارهای تجاری با هدف معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود برای مشتریان ویژه خود و همچنین نمایندگان شرکت داشته باشند، می‏ توانند از ظرفیت‏ های برنامه ‏ریزی شده استفاده نمایند و در این راستا با واحد آموزش مجتمع رسانه ‏ای ساختمان به شماره تماس22853530- 021 داخلی 3 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت