تا پایان سال جاری صورت می گیرد؛

برپایی ۵ نمایشگاه عرضه-تخصصی در شهرستان کهگیلویه

عصر نمایشگاه- نشست هم اندیشی جهت برپایی نمایشگاههای تخصصی و عرضه در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

برپایی ۵ نمایشگاه عرضه-تخصصی در شهرستان کهگیلویه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خبرآنلاین ،در این جلسه که با حضور فرماندار،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت ورئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه ،معاون بازرگانی سازمان صنعت و تجارت استان و مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان فرمانداری کهگیلویه برگزار شد ،پیرامون برگزاری هر چه بهتر نمایشگاههای تخصصی و عرضه در این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

    فرماندار کهگیلویه ضمن ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه در این شهرستان در این جلسه گفت : نفس برپایی نمایشگاههای مقطعی در شهرستان بسیار خوب است اما می بایست سعی شود که به جهت اینکه بازار دچار حساسیت نشود ،نمایشگاهها بیشتر از آنکه به شکل عرضه باشد ،تخصصی شود تا به این شکل ثبات بازار حفظ شود.

    دکتر حسین پور معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان هم به مشکلات داخلی شرکت نمایشگاهها اشاره کردند و از مدیر عامل جدید خواهان تغییر اصلاحتی در این زمینه شدند و ادامه همکاری را منوط به شفاف سازی و تعامل دوطرفه در برگزاری این نمایشگاهها دانستند.

    رئیس اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه هم با تایید سخنان فرماندار این شهرستان گفت :عرضه زیاد در نمایشگاهها باعث اعتراض بازاریان می شود که می بایست در طول برگزاری نمایشگاه بیشتر از توجه به نمایشگاه عرضه سعی در برگزار کردن نمایشگاه تخصصی باشد.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دایمی استان در این جلسه گفت : با توجه به اینکه سایت نمایشگاه استان در دست ساخت است و مراحل تکمیل سوله ،فنس کشی ،عملیات جدول گذاری ،زیر سازی و شبکه برق درفاز یک اجرا گردیده و برای ادامه کارهای اجرایی سایت نمایشگاه قطعا نیاز به سرمایه گذاری سهامداران و برپایی نمایشگاه جهت کسب درامد برای توسعه سایت است .

    بابک درست در ادامه افزود :نمایشگاه تخصصی در استان ما بخوبی جواب نمی دهد ،چرا که کسی حاضر نیست 100 تا 200 میلیون تومان صرفا برای نمایش و عدم فروش هزینه کند،پس نیازمند به برپایی نمایشگاه بصورت عرضه هستیم و در هر منطقه به جهت جلوگیری از بی ثباتی بازار و رضایت مندی اصناف اولویت را به تولید کنندگان و فروشندگان بومی با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه خواهیم داد .

    مهندس درست به سیاست برپایی نمایشگاه اشاره کرد و گفت : سیاست کلی دولت برپایی نمایشگاهها با حفظ تعادل و ثبات در بازار میباشد .

    وی در پایان خواستار همکاری دست اندرکاران و مدیران دستگاهها شد و بیان کرد : تقاضا داریم متولیان محترم همکاری لازم را با ما در زمینه تصویب تقویم پیشنهادی شرکت نمایشگاهای دائمی در کار گروه توسعه و صادرات غیره نفتی داشته باشند . در این نشست فرماندار کهگیلویه ،قول مساعد جهت همکاری برای برپایی 5 نمایشگه تخصصی و در کنار آن نمایشگاه عرضه در طول سال در این شهرستان را داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت