برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف های ویژه در بیجار

عصر نمایشگاه- رئیس اداره ارشاد اسلامی بیجار گفت: نمایشگاه کتابی در بیجار با تخفیف ۵۰ درصد راه اندازی شد و تا ۲۴ تیر پذیرای علاقه مندان است.

برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف های ویژه در بیجار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا ؛مهدی سلطانی  افزود: ایجاد پل ارتباطی با ناشران کشور و تخفیف های ویژه از ویژگی های مهم نمایشگاه در حال برگزاری بیجار است.
    وی اظهار کرد: در راستای جذب و فعال سازی حضور ناشران و فعالین در امور کتاب و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی این اداره همراهی و همکاری بسیار خوبی خواهد داشت.
    وی گفت: بطور میانگین حداقل هر 2 ماه یک نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری بطور میانگین در بیجار برگزار شده است.
    وی افزود: باید به طریق مختلف راه های ارتباط و دسترسی مردم به کتاب و محصولات فرهنگی تسهیل گردد که یکی از این راه ها شناسایی فعالان با سابقه در بخش توزیع و برگزاری نمایشگاه کتاب است.
    سلطانی ادامه داد: تعدادی از ناشران بعلت نداشتن موزع مناسب و همراهی ضعیف برخی شرکت های پخش با مشکل حضور در شهرستان ها مواجه هستند.
    وی افزود: این اداره نیز برای رفع این مشکل در تلاش است، راه های ایجاد ارتباط کاری و همراهی این 2 بخش مهم در عرصه کتاب را تسهیل کند.
    رئیس اداره ارشاد اسلامی بیجار خاطرنشان کرد: تخفیف 50 درصدی برای یک کتاب در واقع فقط هزینه چاپ و حمل و نقل را هم تامین نمی کند و این درحالی است که با همراهی با یکی از فعالان در بخش نشر و پخش این نمایشگاه با تخفیف 50 درصد و برای خرید های بالای 10میلیون ریال تا 60درصد نیز تخفیف در نظر گرفته است.
    او از همه ادارات، نهادهای و سازمان های مردم نهاد، فعالان در بازار محصولات فرهنگی و کتابفروشی های بیجار برای خرید از نمایشگاه دعوت کرد و ادامه داد: با توجه به هماهنگی که با مدیر نمایشگاه بعمل آمده است برای ادارات فرهنگی و فعالان این عرصه در بیجار امکان همراهی بیشتر و مستمر در طول سال ایجاد شده است.
    مدیر نمایشگاه کتاب نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این اولین حضور وی در بیجار است و استقبال مردم و نهادها به نسبت جمعیت و مسافت دور نمایشگاه با مرکز شهر مناسب است.
    محمد علی محمدی ادامه داد: باتوجه به استقبال مردم و ادارات در آینده نیز ممکن است بطور مستمر هر سه ماه یکبار در بیجار اقدام به برگزاری نمایشگاه با تسهیلات خاص کنیم.
    این فعال در عرصه کتاب در کشور گفت: دراین نمایشگاه بیش از پنج هزار عنوان و حدود 10هزار جلد کتاب در عناوین مختلف ارائه شده است و با توجه به استقبال مردم درچند روز آینده تعداد بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد.
    علی محمدی گفت: این شهرستان از ظرفیت بیشتری برای فعالیت برخوردار است و اگر همکاری ها بیشتر شود و محل مناسب تری در مرکز شهر به نمایشگاه اختصاص یابد، بطور قطع حضور مردم و فعالیت ناشران همراه وی 2 برابر خواهد شد.
    او از همراهی با بخش عمده ناشر و داشتن امکانات نشر و پخش توسط شرکت طرف قرار داد خود خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 90درصد کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه چاپ سال 95 و تعدادی چاپ سال 96 است و این چاپ در نوبت های اول یک امتیاز خوب برای نمایشگاه است.
    علی محمدی به وجود تخفیف بیشتر برای خرید های بالا اشاره کرد و گفت: هر اداره و نهاد به هر تعداد و انواع کتاب و محصول فرهنگی نیاز داشته باشد، بطور مستمر در طول سال، با تسهیلات خوب و در اسرع تحویل داده می شود.
    شهرستان بیجار با جمعیتی حدود 90 هزا رنفر و قدمت تاریخی حدود هشت هزار سال درشرق استان کردستان واقع شده است.
    این نمایشگاه تا 24 تیرماه در مجموعه فرهنگی امیر نظام گروسی دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت