همزمان با برگزاری چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کاوش‌های باستان شناسی سال ۱۳۹۳

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دستاوردهای کاوش‌های باستان شناسی سال ۱۳۹۳ که۳۰ محوطه باستان شناسی را شامل می‌شود، نیز همزمان با برگزاری چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کاوش‌های باستان شناسی سال ۱۳۹۳
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،30 باستان‌شناس خارجی از 13 کشور در چهاردهمین کنگره باستان‌شناسی که توسط پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

    گفتنی است ،باستان‌شناسانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن، آمریکا، استرالیا، دانمارک، اتریش، هلند، لهستان، آلمان، انگلیس و ترکیه برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به «رافائل بیشونه»، «ویتومسینا»، «ابرهاردسوئر»، «سباستین گندت»، «برنوجنیتو» و «پیتر فلستنر » اشاره کرد که با باستان شناسان ایرانی در کاوش‌های باستان‌شناسی مشارکت داشته‌اند.

    همچنین این همایش به ارائه مقاله‌های علمی درباره کاوش‌های میدانی، بررسی و شناسایی محوطه‌های باستانی و تاریخی و بازنگری اطلاعات گذشته و نمایشگاه یافته‌های باستان‌شناختی سال 93 می‌پردازد.

    نمایشگاه دستاوردهای کاوش‌های باستان شناسی سال 1393 که30 محوطه باستان شناسی را شامل می‌شود، نیز همزمان با برگزاری چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران برپا می‌شود.

    این باستان شناسان در کنار باستان‌شناسان ایرانی به ارایه مقاله و گزارش درباره آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی خواهند پرداخت.

    شایان ذکر است ،چهاردهمین همایش باستان شناسی ایران به منظور ارائه آخرین پژوهش‌های باستان شناسی 16 تا 18 اسفند ماه سال جاری توسط پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت