فرمانده نیروی دریایی ارتش خواستار برگزاری نمایشگاه صنایع دفاعی در اصفهان شد

عصر نمایشگاه- فرمانده نیروی دریایی ارتش خواستار برگزاری نمایشگاهی از قطعات و ادوات نظامی در اصفهان به منظور آشنایی بیشتر صنعتگران، دانشجویان و شرکت های دانش بنیان مستقر در این استان شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خواستار برگزاری نمایشگاه صنایع دفاعی در اصفهان شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، امیر دریادار 'حبیب الله سیاری' در دیدار استاندار اصفهان افزود: برپایی این نمایشگاه بویژه در زمینه صنایع نظامی دریایی موجب شناخت بیشتر مراکز صنعتی، دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان استان اصفهان با صنایع نظامی خواهد شد و تاثیر بسزایی در ارتقای توانایی آنها برای ساخت و تولید این تجهیزات دارد.
    وی با استقبال از پیشنهادهای استاندار اصفهان برای استفاده از ظرفیت های این استان جهت ارتقا و پیشرفت صنایع دفاعی، گفت: استان اصفهان با وجود مراکز علمی و صنعتی بزرگ کشور همچنین برخورداری از شرکت های دانش بنیان می تواند در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز نظامی و دفاعی نقش آفرینی کند.
    فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: وجود دفتر فعال برای احصاء و استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های استان اصفهان مورد تأکید است تا صنایع دفاعی کشور بیش از گذشته از این ظرفیت ها برای پیشرفت و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات مورد نیاز استفاده کند.
    امیر دریادار سیاری تاکید کرد: باید از ظرفیت های صنعتی اصفهان برای پیشرفت و ارتقای دانش نظامی بیشتر استفاده کرد.
    استاندار اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی این استان در زمینه های صنعتی، علمی و دفاعی گفت: پس از جدایی استان البرز از تهران ، استان اصفهان با داشتن 10 هزار واحد تولیدی ، صنعتی ترین استان کشور است.
    رسول زرگرپور افزود: ظرفیت های صنعتی اصفهان در عرصه های مختلف و بویژه وجود صنایع نظامی موجب شده همواره این استان به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی بالاخص صنایع دفاعی مطرح باشد.
    وی به وجود شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان اشاره کرد و گفت: در این شهرک بیش از 500 شرکت دانش بنیان وجود دارد.
    استاندار اصفهان با اشاره به وجود دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از دانشگاههای مطرح با رنگینگ بین المللی، گفت: از توان متخصصان و صنعتگران و دانشگاهیان اصفهان برای تأمین قطعات و تعمیر و نگهداری بخش های مختلف از جمله صنایع دفاعی می توان بهره برد.
    برخی از مراکز مهم آموزش یگان های نیروهای نظامی کشور از جمله نیروی هوایی، هوانیروز و توپخانه در استان اصفهان مستقر است.
    خرداد امسال 12 فروند بالگرد نظامی بازسازی شده در پایگاه چهارم رزمی اصفهان متعلق به هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی وارد ناوگان عملیاتی ارتش شد.
    بیش از 480 شرکت دانش بنیان نیز با اشتغال بیش از 6 هزار و 500 دانش آموخته دانشگاهی در استان اصفهان فعالیت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت