نمایشگاه جامع تولیدات ملی، فرصتی برای تولیدکنندگان خرد

عصر نمایشگاه- برای نخستین بار در کشور، نمایشگاه جامع تولیدات ملی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی، فرصتی برای تولیدکنندگان خرد فراهم می کند تا بتوانند پس از تایید کیفیت کالاهایشان، برندهای خود را به مردم معرفی و برای حضور در عرصه های اقتصادی بزرگ تر آموزش ببینند.

نمایشگاه جامع تولیدات ملی، فرصتی برای تولیدکنندگان خرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، نخستین نمایشگاه جامع تولیدات ملی در سه بخش صنایع دستی، مواد غذایی و پوشاک، محصولات با کیفیتی را به نمایش گذاشته است که به دلیل عرضه مستقیم، قیمت آنها نیز مناسب است.
    دبیر پایگاه خبری فتن و مدیر نمایشگاه جامع تولیدات ملی به ایرنا گفت مخاطبان این نمایشگاه مردم و تولیدکنندگان هستند و ما می خواهیم سطح آگاهی آنها را در مورد تولید و مصرف کالاهای ایرانی بالا ببریم.
    «رضوانه مجلسی راد» روز جمعه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه که در بوستان گفتگو تهران دایر است ، افزود: شرکت کنندگان این نمایشگاه، تولیدکنندگان کوچک و متوسطی هستند که کالاهایشان با کیفیت، اما معرفی نشده است و نیازمند حمایت مسئولان و مردم هستند و ما درصددیم این کار را به صورت علمی انجام دهیم.
    وی، هدف دیگر این نمایشگاه را معرفی نشان های ایرانی به مردم و اعتماد سازی برای خرید کالاهای ایرانی عنوان کرد.
    مجلسی راد ادامه داد، مردم می توانند از طریق این نمایشگاه با برندهای ناشناخته ایرانی و کیفیت محصولات آنها آشنا شوند و سپس هر گاه مایل بودند از طریق سایت نمایشگاه به طور مستقیم به تولیدکننده متصل شده و خرید کنند.
    این مقام مسئول درباره نحوه برگزاری نمایشگاه گفت: دو ماه پیش از برگزاری نمایشگاه، برای ثبت نام تولیدکنندگان اطلاع رسانی، پس از ثبت نام، کالای آنها توسط کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه ممیزی و پس از تایید از آنها خواسته شد تا چند نمونه از محصولات خود را به کمیته مزبور ارائه کنند.
    مجلسی راد اضافه کرد: در صورت تایید نهایی، ثبت نام نهایی انجام و شرایط و چگونگی حضور در نمایشگاه به آنها آموزش داده می شد.
    به گفته وی، در نخستین دوره این نمایشگاه 60 تولیدکننده حضور دارند که امید می رود این تعداد در دوره های بعدی افزایش پیدا کند.
    مدیر نمایشگاه جامع تولیدات ملی تاکید کرد: در حقیقت، برگزاری نمایشگاه و فروش هدف اصلی ما نیست، بلکه صرفا راهی است برای جذب مخاطبان یعنی مردم و تولیدکنندگان برای تحقق اهداف اصلی که همان تبلیغات و آموزش است.
    به گفته وی، در بحث آموزش، هر بار دو سرفصل یکی الگوی عملیاتی کسب و کار موفق و دیگری نقاط آسیب زا در مدیریت مالی شرکت ها مدنظر است. دوره های مورد نظر شامل بازاریابی بین المللی، بازاریابی داخلی، تفکر استراتژیک در کسب و کار، راهکارهای اقتصاد مقاومتی، روش های برند سازی و مدیریت نشان تجاری و نقاط آسیب زا در مدیریت مالی است که در حین برگزاری نمایشگاه برای تولیدکنندگان برگزار می شود.
    مجلسی از چالش های برگزاری این نمایشگاه را مکان برگزاری آن دانست و گفت: علاوه بر متقاعد کردن مسئولان امر برای در اختیار گذاری مکان، حداکثر زمان در اختیار گذاری آن نیز از پنج روز تجاوز نمی کند در حالی که مدت زمان مناسب برای برگزاری این نمایشگاه 10 روز است.
    وی ابراز امیدواری کرد، نمایشگاه های آینده که دوره شهریور ماه آن در بوستان گفتگو و دوره های آذر ماه و بهمن ماه آن در مصلی جنوبی برگزار می شوند، 10 روزه باشند.
    نخستین دوره نمایشگاه جامع تولیدات ملی، از چهاردهم تا نوزدهم تیرماه از 10 صبح تا 10 شب در بوستان گفتگو دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت