رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در نطنز

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در نطنز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی با حضور فرماندار و جمعی مسئولان شهرستان نطنز و عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی، افتتاح شد.

    علی مشربی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز در این خصوص گفت: دین، فرهنگ و تاریخ ما اُنس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتاب‌خوانی دارد. همین بس که معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص)، کتاب انسان‌ساز قرآن کریم است. حضرت علی (ع) اولین امام شیعیان درباره کتاب می‌فرمایند: کسی که با کتاب‌ها آرامش می‌یابد هرگز آسایش از او سلب نمی‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز اضافه کرد: این نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با همکاری موسسه پیام قیوم با 300 عنوان کتاب برگزارشده که انواع کتاب‌های فرهنگی، مذهبی، روانشناسی، تاریخ، کودک و نوجوان و ... با تخفیف ویژه 20 درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    وی اظهار کرد: کتاب‌خوانی جز در بین عده‌ای از اهل علم و دانش و کسانی که بعضاً با آن سروکار دارند، متأسفانه در میان مردم امری رایج و روزمره نیست لذا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز وظیفه خود می‌داند جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین جهت رفاه حال عموم مردم و علاقه‌مندان به کتاب، با هماهنگی و همکاری با مؤسسات فرهنگی و انتشاراتی که آمادگی لازم برای برپایی نمایشگاه را داشته باشند در طول سال چندین نوبت نمایشگاه کتاب را برگزار کند.

    مشربی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی نطنز از امروز 12 اسفند تا 25 اسفند ماه جاری همه‌روزه از ساعت 8 تا 2 بعدازظهر در مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز، پذیرای اندیشمندان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت