نمایشگاه بین المللی سنگ محلات میزبان ۳۵۰ کارآفرین خارجی

عصر نمایشگاه- رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: تاکنون ۳۵۰ شرکت کننده و کارآفرین بین المللی و ۳۵ شرکت خارجی مرتبط با صنعت سنگ برای حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات اعلام آمادگی کردند.

نمایشگاه بین المللی سنگ محلات میزبان ۳۵۰ کارآفرین خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا؛ حسین پورحسنی افزود: دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران 25 تا 28 مهرماه سال جاری در محلات از توابع استان مرکزی برگزار می شود.
    وی اظهارکرد: شرکت کنندگان بخش خارجی نمایشگاه با هشت هزار فراخوان و 6 هزار ایمیل ارسالی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.
    وی ادامه داد: ثبت نام برای حضور شرکت های مختلف داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 80 درصد از فضای نمایشگاه پر شده است.
    وی بیان کرد: اطلاع رسانی بین المللی برای نمایشگاه دهم از سال گذشته آغاز شده است و مسئولان نمایشگاه با حضور در نمایشگاه های ویتوریای برزیل، شیامن چین، ازمیرترکیه و هند با فعالان صنعت سنگ در اقصی نقاط مختلف دنیا رایزنی های لازم را انجام دادند تا در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور داشته باشند.
    رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: با برنامه ریزی های لازم پیش بینی می شود در نمایشگاه امسال یک هزار بازرگان و تاجر بین المللی فعال در صنعت سنگ حضور داشته باشند.
    پور حسینی گفت: با توجه به فضای بسیار مناسب نمایشگاه سنگ ایران امسال در نظر است ظرفیت های معدنی و سنگ کوپ ایران را در فضایی به مساحت 20 هزار متر مربع به نمایش گذاشته شود.
    وی گفت: با توجه به این که در نمایشگاه سنگ پارسال همه سنگ های کوپی که عرضه شد به فروش رسید، با برنامه ریزهای انجام شده در دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ،400 معدن، سنگ های کوپ خود را به نمایش می گذارند.
    وی ادامه داد: مهمترین هدف نمایشگاه سنگ ایران افزایش صادرات سنگ به کشورهای مختلف است به همین منظور دعوت از بازرگانان خارجی برای حضور در نمایشگاه با قدرت ادامه دارد.
    وی تصریح کرد: صنعت سنگ یکی از پویاترین صنایع ایران است که توسط بخش خصوصی اداره می شود و دولت کمترین حضور را در این صنعت دارد.
    رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران افزود: برای گشایش دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، با حضور مسئولان ارشد کشور از جمله وزیر صنعت معدن و تجارت همراه با معاونت های معدنی و صنعتی مرتبط، دعوت شده است.
    وی بیان کرد: این نمایشگاه در 10 کیلومتری جاده محلات به شهر نیمور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برپا می شود و تولیدات متنوع صنعت سنگ ایران و کشورهای دیگر در هشت سالن تخصصی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
    پور حسینی افزود: در بیش از 350 غرفه این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه سنگ های معدنی و تزئینی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگ بری، معدن و ماشین آلات تخصصی و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ به نمایش گذاشته می شود.
    وی بیان کرد: برای برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران یک سوله جدید به مساحت 6 هزار متر به فضای نمایشگاه 55 هزار متری اضافه خواهد شد و عملیات ساخت این سوله در حال انجام است.
    شهرستان محلات قطب تولید سنگ نما کشور در فاصله 105 کیلومتری اراک واقع شده است و 55 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت