ارتقاء استانداردهای نمایشگاهی کشور با افتتاح پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

عصر نمایشگاه- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با افتتاح پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، سهم این استان در صنعت نمایشگاهی کشور و همچنین استانداردهای نمایشگاهی کشور ارتقاء خواهد یافت و این توانمندی جدیدی که به استان اضافه می شود، مزیت های موجود اصفهان را تقویت خواهد کرد.

ارتقاء استانداردهای نمایشگاهی کشور با افتتاح پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری ایمنا ؛رضا رحمانی در بازدید از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان این طرح را در کشور بی نظیر خواند و افزود: خوشبختانه شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان نسبت به تأمین منابع این پروژه اقدام کرده و مسوولان استان نیز حمایت لازم را داشته اند.
    قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این پروژه یکی از پروژه های اساسی و تعیین کننده است که می تواند الگویی برای کل کشور باشد. 

    وی با اشاره به این که از نظر زمان بندی نیز پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم، اظهار داشت: ایجاد چنین مرکز نمایشگاهی در کشور، هم در بخش عرضه و هم در بخش تقاضا مؤثر است و از آنجا که تولید، بدون تقاضا معنایی ندارد، می توان گفت که این پروژه به نوعی در امر حمایت از تولیدکننده و حمایت از صادرات مؤثر واقع خواهد شد.
    رحمانی، ایجاد امکانات عرضه و تعاملات جدید و گسترده، تقویت مراودات تولیدکنندگان داخلی با یکدیگر و آماده شدن برای صادرات را از دیگر تأثیرات این پروژه عنوان کرد و افزود: در سال جاری پروژه های اقتصاد مقاومتی در اولویت وزارت صنعت و معدن قرار دارد که بخشی از رویکرد اقتصاد مقاومتی نیز صنایع مربوط به بسته بندی است و از آنجا که نمایشگاه نیز تولیدات، محصولات و خدمات کشور را بسته بندی و عرضه می کند، این پروژه فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان خواهد بود.
    وی تأکید کرد: با افتتاح این نمایشگاه سهم اصفهان در صنعت نمایشگاهی کشور و همچنین استانداردهای نمایشگاهی کشور ارتقاء خواهد یافت و این توانمندی جدیدی که به استان اضافه می شود، مزیت های موجود این استان را تقویت خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت