نمایشگاه بزرگ لباس ایرانی در شوشتر برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- در راستای برپایی نمایشگاه بزرگ لباس ایرانی، جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد فرهنگی ـ اقتصادی در شوشتر تشکیل شد.

نمایشگاه بزرگ لباس ایرانی در شوشتر برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی؛  شهرستان شوشتر نخستین جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه بزرگ لباس ایرانی با هدف ترویج فرهنگ خرید ایرانی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر برگزار شد.

    علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در این جلسه که با حضور برخی از سرمایه گذاران بخش خصوصی، فعالان اجتماعی فرهنگی نیروی انتظامی و برخی پوشاک فروشان شوشتر همراه بود، گفت: در نظر داریم تا با ایجاد بستری مناسب برای گسترش و همگانی ساختن فرهنگ خرید ایرانی، با همکاری فرمانداری و برخی از سرمایه گذاران و پوشاک فروشان شوشتر، نخستین نمایشگاه بزرگ لباس ایرانی را در شوشتر برپا کنیم.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر خرید اقلام ایرانی در جهت کمک به رشد و توسعه صنعت و اقتصاد و افزایش اشتغال در جامعه ، امسال با این حرکت یعنی برپایی نمایشگاه لباس ایرانی مسیری را در جهت فرهنگ سازی خرید ایرانی با همدلی مسئولان و مردم خواهیم پیمود که به یقین نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه قرار است با فراهم ساختن همه امکانات و ایجاد شرایط مطلوب و ارائه تسهیلات، به رونق خرید از این نمایشگاه یک ماهه کمک کنیم، گفت: با فرمانداری نیز هماهنگی کامل صورت گرفته تا این‌نمایشگاه در وقت مقرر و مناسبی در شوشتر برپا شود.

    همچنین سرهنگ فیض اللهی معاون اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی شوشتر نیز با بیان اینکه لباس ایرانی و استفاده از آن می‌تواند جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر گذار باشد، گفت: این حرکت در جهت رشد اقتصادی و استفاده هر چه بیشتر از البسه ایرانی قابل ستایش است و نیروی انتظامی در برپایی این نمایشگاه آماده هر گونه همکاری است.

    فیض اللهی افرود: اگر به تولید ایرانی بهای بیشتری بدهیم اشتغال رونق می‌گیرد و بیکاری کاسته می شود. کاهش بیکاری نیز کاهش نابهنجاری در جامعه در ابعاد مختلف را در پی دارد که با این تفاسیر همه باید در برگزاری این رویدادها که جنبه فرهنگی و اقتصادی خوب و بالایی را شامل می شود سهیم شویم.

    منصوری شوشتری سرمایه گذار و البسه فروش نیز با ابراز علاقه مندی از شراکت در این فعالیت فرهنگی اقتصادی تمامی محصولات و البسه نمایشگاه را صد در صد ایرانی خواند و تنوع رنگ و مد در این نمایشگاه را جهت استفاده همه سلایق و علایق ضروری دانست.

    بر اساس این گزارش، نمایشگاه بزرگ لباس ایرانی ابتدای مردادماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت