مسابقات الکام‌گیمز در نمایشگاه الکامپ برگزار می شود

عصر نمایشگاه- امسال برای اولین بار مسابقات بازی‌های رایانه‌ای همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ تهران و در یکی از سالن های اصلی این نمایشگاه برگزاری خواهد شد.

مسابقات الکام‌گیمز در نمایشگاه الکامپ برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات ایران، هر ساله با سیل عظیمی از بازدیدکنندگان و علاقه مندان به دنیای فناوری‌ها روبرو است. قرار است در الکامپ 23 تمام گیمرها از سراسر کشور به سالن الکام‌‌گیمز بیایند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

    پیش بینی می‌شود در مسابقات الکام گیمز که امسال برای اولین بار قرار است برگزار شود، بیش از 2 هزار گیمر از سراسر کشور حضور یابند. به گفته مسئولین برگزاری نمایشگاه، سالن الکام‌گیمز پربازدید ترین سالن الکامپ 23 خواهد شد .

    لازم به توضیح است، در مسابقات الکام‌گیمز 8 رشته بازی جای گرفته اند که برخی از این بازی ها انفرادی و برخی دیگر گروهی هستند. در بازی‌های گروهی همچون بازی استراتژیک و پرطرفدار Dota2 و بازی مهیج Rainbow six که این روزها در بین نوجوان‌ها و جوان‌ها محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند، تعداد تیم‌ها 5 نفره است. بازی نوستالژیک CS:GO یا همان کانتر استریک هم جزء بازی‌های گروهی این مسابقات محسوب می‌شود.

    بازی‌هایی همچون PES و FIFA2017  نیز بازی‌های انفرادی این تورنمنت محسوب می شوند که بر روی کنسول PS4 بازی خواهند شد. علاوه بر این‌ها 3 بازی انفرادی دیگر نیز در این رقابت‌ها حضور دارند که بر روی موبایل و تبلت بازی می‌شوند. بازی های جذاب ASPHALT8 ، Sea Battle و Soccer stars که دیگر این روزها بر روی موبایل اغلب افراد از کوچک تا بزرگ نصب است.

    گفتنی است یکی از اتفاقات مهمی که در رقابت‌های الکام‌گیمز رخ خواهد داد، حضور بانوان در بخش رقابت‌های پلتفرم موبایل در این مسابقات است. برای اولین بار بانوان ایرانی نیز می توانند هیجان رقابت در بازی های رایانه‌ای را تجربه کنند.

    بد نیست بدانید برگزار کننده رقابت‌های الکام‌گیمز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور است و تیم PERSIA.GAME نیز برنامه ریز و مجری آن خواهد بود. بخش جذاب این مسابقات جوایز ارزشمندی است که به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت. 35 میلیون تومان جایزه نقدی و غیرنقدی برای نفرات برتر این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است.

    ثبت نام در مسابقات الکام‌گیمز از تاریخ 16 تیرماه از طریق سایت PERSIA.GAME  آغاز شده است و مهلت ثبت نام در بازی های گروهی 22 تیرماه و بازی های انفرادی تا 26 تیرماه خواهد بود. رقابت‌های فینال نیز در نمایشگاه بین المللی و در سالن بزرگ الکام‌گیمز با حضور هزاران تماشاگر از تاریخ 30 تیرماه تا 2 مردادماه برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت