حضور فعال ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی ساختمان ازبکستان

عصر نمایشگاه:هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان با حضور فعال شرکت‌های ایرانی در شهر «تاشکند» پایتخت ازبکستان آغاز بکار کرد.

حضور فعال ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی ساختمان ازبکستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » ، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان (Uzbuild-2016) که توسط شرکت بین المللی نمایشگاهی «ازبکستان» برپا شده است، با حضور فعال شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوز. اکسپو. سنتر» شهر «تاشکند» آغاز بکار کرد.

    در این نمایشگاه‌، نمایندگان 140 شرکت از 19 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، اتریش، آذربایجان، بلاروس، آلمان، دانمارک، ایتالیا، روسیه، چین، قزاقستان، لهستان، امارات متحده عربی، ترکیه، قرقیزستان، کره جنوبی، اوکراین، فنلاند، اسپانیا و ازبکستان کالاهای روز خود را در معرض بازدید قرار دادند.

    کار‌شناس مهندسی شرکت صنعتی «شوفاژکار» جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه گفت: این شرکت در سال 1351 راه‌اندازی شده و تامین آرامش، امنیت، آسایش گرمایش از اهداف عمده این شرکت می‌باشد.

    «سعید نیکنام» افزود: تولیدات شرکت صنعتی «شوفاژکار» در چند دسته دیگ‌های چدنی، پکیج‌های زمینی، موتورخانه‌های کامپکت، آبگرمکن خورشیدی تقسیم بندی می‌گردد.

    وی با شاره به هدف از حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: حضور در این نمایشگاه با هدف تامین آرامش، امنیت، آسایش حرارتی و رفع نیاز حرارتی مشتری در این کشور و نیز معرفی محصولات بادوام و دارای استاندارد انجام گرفته است.

    مدیر بازرگانی شرکت «گلدیس کاشی» نیز گفت: این شرکت در سال 1380 ثبت شده و در سال 1383 به تولید رسیده و کاشی‌های پرسلان لعابدار از سایز 5در 2 سانتی‌متر تا 60 در 120 سانتی‌متر تولید می‌کند.

    «عبدالوهاب سماوی» با اشاره به هدف از حضور در این نمایشگاه افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه گسترش مقدار صادرات به کشور دوست ازبکستان است.

    وی همچنین با اشاره به مشکلات موجود گفت: مشکل اصلی ما با ازبکستان تعرفه گمرکی واردات کالاهای ایرانی است که حدود دو برابر کشورهای دیگر مثل چین است و این مساله باعث شده که رقابت با تولیدکنندگان چینی و ترکیه‌ای حاضر در بازار ازبکستان بسیار سخت گردد.

    مدیر عامل «تولیدی نگین» گفت: تولیدی نگین با بیش از 20 سال سابقه و ایجاد تحولی عظیم در زمینه تولید لوازم جانبی حمام و سرویس بهداشتی توانسته با تجهیز خط تولید به دستگاه‌های پیشرفته و با در اختیار داشتن نیروی کار متخصص و مجرب محصولات ROTTI و ROCKA را در خور سلیقه ایرانی به بازار عرضه کند.

    به نقل از خبرگزاری فارس، وی در مورد هدف خود از شرکت در این نمایشگاه اظهار داشت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه به دست آوردن مشتری و افتتاح نمایندگی در ازبکستان است.

    یزدی‌نیا همچنین تاکید کرد: دوست دارم که از طریق این نمایشگاه با تجار و صنعتگران ازبکستانی همکاری‌ها برقرار و تبادل تجربه کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت