نمایشگاه pacprocess تهران در کلیه رسانه‌های ائتلاف اینترپک، تبلیغ می‌شود

عصر نمایشگاه- هر سه سال یک بار، بیش از ۲۸۰۰ شرکت کننده از سراسر دنیا در نمایشگاه اینترپک به ارائه آخرین دستاوردها و نو آوری ها در سیستم‌ها و ماشین آلات بسته بندی، مواد اولیه بسته بندی، ماشین آلات قنادی و محصولات آردی و نان، و خدمات وابسته به آنها می‌پردازند.

نمایشگاه pacprocess تهران در کلیه رسانه‌های ائتلاف اینترپک، تبلیغ می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از ایپنا ؛متخصصین این صنعت در سطح مدیران از این نمایشگاه بازدید می نمایند. اینترپک رویدادی است که کلیه تصمیم گیرندگان باید از آن دیدن نمایند تا در 19 سالن به مساحت حدود 186 هزار متر مربع، بهترین و جدیدترین اطلاعات این صنعت را بدست آورده و با گستره وسیع و کاملی از محصولات تازه آشنا شوند.

    اینترپک بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه بسته بندی و صنایع وابسته در دنیا با رکورد حضور 2865 کمپانی و شرکت است.170هزار و500 بازدیدکننده از 168 کشور مختلف که سه چهارم آنها از تصمیم گیرندگان این صنعت می باشند با رضامندی 98 درصد بازدیدکنندگان از بازدید این نمایشگاه (راضی یا بسیار راضی) بودند.

    - فریدبرت کلفنز، رییس نمایشگاه اینترپک در این باره می گوید: « اینترپک که هر سه سال یک بار برگزار می شود یک رویداد منحصر بفرد است که در آن عرضه کنندگان و مشتریان از سراسر دنیا به انجام تجارت و ایجاد شبکه کاری می پردازند.»

    هانس ورنر راین هارت، مدیر عامل نمایشگاه دوسلدورف نیز در باره نمایشگاه اینترپک می گوید :«اینترپک باز هم ادعای خود را اثبات کرده که مهم ترین رویداد دنیا و بهترین بستر در این صنعت است. با توجه به خلق ایده جهانی "ائتلاف اینترپک"، اکنون نمایشگاه اینترپک دوسلدورف به عنوان مهم ترین و بزرگترین رویداد این ائتلاف، بیش از پیش در معرض توجه بازارهای در حال رشد قرار گرفته و متخصصین بیشتری از کشورهای دیگر را جذب خود نموده است.»

    مالت سایفرت ؛ مدیر پروژه نمایشگاه اینترپک در این باره گفت:« خاور نزدیک و غرب آسیا مناطق در حال رشد قابل توجهی هستند، بخصوص ایران در طول دو سال گذشته از لحاظ اقتصادی باز شده و شرکت‌ها می توانند حالا در بازار ایران فعال باشند. برای مثال، در حال حاضر تقاضای انباشته زیادی برای فناوری‌های جدید در میان تولیدکنندگان مواد غذایی در ایران وجود دارد. ما در مورد نمایشگاهpacprocess تهران شرایط ویژه‌ای برای مشارکت در ایران ، برای شرکت کنندگان اینترپک 2017  قایل هستیم.» مشروح ماحصل این گفت و گو از نظر مخاطبان گرامی می‌گذرد:

    - شما در چند کشور نمایشگاه‌های اینترپک را برگزار می‌کنید و هدفتان از برگزاری این نمایشگاه‌ها چیست؟

    ما نمایشگاه‌های ائتلاف اینترپک را در هشت کشور مختلف برگزار می‌کنیم. علاوه بر نمایشگاه اینترپک در آلمان که مهمترین رویداد این دسته از نمایشگاه‌هاست و نمایشگاه pacprocess تهران، ما در چین، هند، روسیه، ایالات متحده امریکا، کنیا، و اندونزی هم حاضر هستیم. هدف ما این است که رویدادهای خودمان را در بازارهای مهم در حال رشد، برگزار نماییم. اینترپک به عنوان یک نمایشگاه بین المللی بر بازار جهانی تمرکز دارد تا تصمیم گیرندگان عمده در این بخش، از شرکت‌های متوسط گرفته تا شرکت های بسیار بزرگ در بازارهای مهم در حال رشد، را جذب نماید؛ و رویدادهای منطقه‌ای مانند pacprocess Tehran به طور گسترده‌ای بازار منطقه‌ای را پوشش می‌دهند.پرسنل فنی و نمایندگان شرکت های کوچک‌تر به عنوان بازدیدکننده به اینجا می‌آیند. حتی اگر اغلب غرفه داران همان کسانی باشند که در اینترپک در دوسلدورف هستند، باز هم این بازدیدکنندگان به چنین نمایشگاه‌هایی می‌آیند و دلیل آن وجود محدوده‌ای متفاوت در اینجاست که به دلیل تقاضاهای بیشتر شکل گرفته است. اتفاقاً ارتباطاتی که قبلاً در دوسلدورف ایجاد گردیده، می‌تواند در نمایشگاه‌های منطقه‌ای توسعه بیشتری پیدا نماید. ما در مورد نمایشگاه pacprocess تهران شرایط ویژه ای برای مشارکت در ایران ، برای شرکت کنندگان اینترپک 2017  قایل هستیم.

    - شما قرار هست امسال برای اولین بار در تهران، نمایشگاهpacprocess را برگزار نمایید. چرا در خاورمیانه، تهران را انتخاب کردید؟

    چون خاور نزدیک و غرب آسیا مناطق در حال رشد قابل توجهی هستند، بخصوص ایران در طول دو سال گذشته از لحاظ اقتصادی باز شده و شرکت ها می توانند حالا در بازار ایران فعال باشند. برای مثال، در حال حاضر تقاضای انباشته زیادی برای فناوری های جدید در میان تولیدکنندگان مواد غذایی در ایران وجود دارد. ما با توجه به حضور و ارائه هایی که در کشورهای دیگر داشتیم و همچنین به دلیل نمایشگاههای منظمی که داریم، خوشبختانه مدت زیادی است که ارتباطات خوبی در اینجا داریم و می توانیم از نفوذمان جهت رسیدن به هدف بهره ببریم.

    - برگزار کنندگان رسمی این نمایشگاه چه شرکت‌های هستند؟

    در کنار نمایشگاه دوسلدورف، شرکت ایرانی BRP (برساز رویداد پارس) نیز از برگزار کنندگان نمایشگاه است. ما بخش بازاریابی بین المللی را بر انجام می دهیم و BRP  بخش شرکت های داخلی را بر عهده دارد.

    - چرا مکان برگزاری این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه شهر آفتاب - تهران انتخاب شده است ؟

    به عنوان یک مرکز نمایشگاهی جدید، شهر آفتاب مدرن ترین در نوع خود در کشور ایران می‌باشد که فضای نمایشگاهی وسیعی را ارائه می نماید. ما امیدواریم که استانداردهای معینی که برای برگزاری در ائتلاف اینترپک داریم را به مشتریان مان ارائه نماییم تا متناسب با ادعای نمایشگاه دوسلدورف باشد. یک مرکز نمایشگاهی مدرن با امکانات حمل ونقل عالی مانند شهر آفتاب به شکل کاملاً مطلوبی این نیازها را برآورده می سازد. به علاوه، غرفه داران معمولاً به میزان معینی از زیرساخت ها نیاز دارند تا بتوانند فناوری های خود را در معرض نمایش بگذارند. این موضوع نیز در یک مرکز جدید راحت تر عملی می شود تا در یک مرکز قدیمی.

    - برای برگزاری این نمایشگاه در ایران چه برنامه‌هایی دارید، و آیا برنامه‌های بلند مدت نیز دارید؟

    نمایشگاه pacprocess تهران یکی از اعضای تثبیت شده ائتلاف اینترپک است و بنابراین از تمامی استانداردهای کیفی آن برخوردار می باشد و تمام تلاش خود را می نماید تا طبق وعده ای که داده به نمایشگاه شماره یک در منطقه تبدیل شود. همچنین، این نمایشگاه از تم‌های موفق و ویژه اینترپک نیز بهره می‌برد که می‌توانند بخشی از نمایشگاه در تهران شوند.

    - در حال حاضر این نمایشگاه در سطح منطقه و بین المللی به چه صورت در حال اطلاع رسانی می‌باشد؟

    نمایشگاه pacprocess تهران به عنوان قسمتی از ائتلاف اینترپک، در کلیه رسانه های تبلیغاتی درون ائتلاف تبلیغ می‌شود. ما در اینترپک 2017 بطور بسیار گسترده ای ائتلاف اینترپک را تبلیغ کردیم – هم در مرکز نمایشگاهی و هم در رسانه ها. در پاییز 2017 هم یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های تجاری بین المللی راه اندازی خواهد شد. مشخصاً ما برای شرکت هایی از پایگاه داده اطلاعاتی خودمان هم که تمایل داشتند، مستقیماً ایمیل‌هایی دربارهpacprocess تهران ارسال کرده‌ایم.

    - با توجه به رفع تحریم‌ها سرمایه گذاری در ایران را به چه صورت می‌بینید؟ و رویکرد شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه اینترپک برای حضور قوی در pacprocess تهران به چه صورت است؟

    آنچه که می توان بصورت خاص در مورد ایران گفت این است که بازار آن به آرامی حرکت می‌کند ولی حرکت آن کاملاً هدفمند است، و با توجه به از بین رفتن تحریم ها این بازار به روی تجارت جهانی باز شده است و تقاضای انباشته زیادی نیز در اقتصاد ایران در همه بخش ها وجود دارد. در مورد بخش بسته بندی و صنایع فرآوری وابسته، جمعیت تحصیل کرده و نسبتاً جوان کشور به طور فزاینده‌ای متقاضی محصولات بسته بندی شده هستند. برای پاسخ به این تقاضا هم تولیدکنندگان به ماشین آلات و خدمات مدرن نیاز دارند.

    این دقیقاً همان چیزی است که شرکت های غرفه دار در اینترپک و دیگر نمایشگاه‌های ائتلاف اینترپک انجام می‌دهند و به این توانایی خود می‌بالند. شرکت هایی که در pacprocess تهران حضور می یابند باید فناوری‌ها و خدماتی ارائه نمایند که پاسخگوی این تقاضا باشد.

    - شرکت‌های توانمند ایرانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، برای حضور در نمایشگاه‌های ائتلاف اینترپک تسهیلاتی برای آنها لحاظ خواهد شد؟ به چه صورت؟

    کلیه شرکت کنندگان شامل شرکت های داخلی، از کیفیت سازمانی نمایشگاه دوسلدورف، دانش موجود در این بخش، و از جامعه ائتلاف اینترپک بهره مند می شوند. هدف از نمایشگاه pacprocess تهران این نیست که صرفاً یک نمایشگاه داخلی باشد بلکه به دنبال جذب بازدیدکنندگان از منطقه است فرصتی برای شرکت‌های علاقمند تا بازارهای فروش جدیدی به روی خود باز کنند. به علاوه، همزمان با نمایشگاه pacprocess تهران، نمایشگاه iPAP – نمایشگاه چاپ و بسته بندی که فرصت هایی برای بخش رسانه های چاپی ایجاد می نماید و همچنین نمایشگاه مواد غذایی که برای صنایع غذایی و بخش های وابسته است- نیز برگزار می‌شود؛ این بدان معناست که این سه گانه نمایشگاهی طیف گسترده و بسیار جذابی برای گروههای بازدیدکننده فراهم می‌آورد.

    - این نمایشگاه چه گروه کالاهایی را شامل می‌شود؟

    کلیه نمایشگاههای ائتلاف اینترپک برای گروههای هدفی است که ما آنها را «هشت خلاق» می‌نامیم. این بخش ها عبارتند از: مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، شیرینی جات، محصولات آردی و نان ها، مواد دارویی، مواد آرایشی، کالاهای مصرفی غیر غذایی و کالاهای صنعتی. در نمایشگاه pacprocessتهران تمرکز ما بر مواد غذایی و نوشیدنی‌ها و همچنین شیرینی جات و محصولات آردی و نان‌ها است.

    - در حاشیه این نمایشگاه چه برنامه‌های جانبی مثل کارگاه‌های آموزشی، سمینار و .... برنامه ریزی شده است؟

    در جلسه برنامه ریزی اولیه ما تصمیم گرفتیم که برنامه «اجزاء – نمایشگاه ویژه اینترپک» را در تهران راه اندازی کنیم. محدوده هدف این برنامه از صنایع عرضه کننده بالادست گرفته تا سازندگان فناوری‌های بسته بندی است؛ چون تامین کنندگان ایرانی فناوری های بسته بندی کار زیادی دارند تا به تکنولوژی روز برسند، این یک عمل منطقی است. این موضوع به بازدیدکنندگان فرصت می دهد تا اطلاعاتی درباره گزینه های موجود در این زمینه جمع آوری نمایند و به جای تعویض کل یک دستگاه، تنها قطعات ماشین آلات را عوض کنند تا فناوری های موجود را حفظ کرده و یا آنها را ارتقا بخشند. این مسئله بویژه برای شرکت های کوچکتر مهم است چون آنها همیشه بودجه لازم برای سرمایه گذاری در ماشین آلات جدید را ندارند.

    - دستاوردهای برگزاری نمایشگاه در ایران برای شما به عنوان برگزار کننده و همچنین برای شرکت های ایرانی و خارجی چه خواهد بود؟

    ما می خواهیم بستری با کیفیت بالا برای این بخش در منطقه ایجاد نماییم و بدین صورت ائتلاف اینترپک را به شکلی معقول و پایدار گسترش دهیم. این موضوع هم برای شرکت های داخلی و هم شرکت های خارجی سودمند خواهد بود.

    - به عنوان کلام آخر آینده این نمایشگاه را در ایران چگونه می بینید؟ و این نمایشگاه قرار است در سطح منطقه به چه جایگاهی برسد؟

     

    همان طور که قبلاً گفتم، ما معتقدیم این کشور و این منطقه پتانسیل زیادی در صنایع بسته بندی و بخش های وابسته به آن دارد. واضح است که این مسئله به ادعای ما برای تبدیل شدن به نمایشگاه پیشرو در منطقه نیز اعتبار می بخشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت