برگزاری نمایشگاه «اتماک- آی‌فارم» در شهر آفتاب پل ارتباطی مهم کشاورزی در منطقه

عصر نمایشگاه- مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، نمایشگاه «اتماک- آی‌فارم» را نمایشگاهی موفق و مطابق با استانداردهای روز دنیا خواند و گفت: این نمایشگاه به زودی بدل به یکی از مهم‌ترین و موثرترین پل‌های ارتباطی کشاورزی در منطقه خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه «اتماک- آی‌فارم» در شهر آفتاب پل ارتباطی مهم کشاورزی در منطقه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از جام جم آنلاین، سید محمد سیدی گفت: این نمایشگاه به عقیده من در حوزه صنعت نمایشگاهی به عنوان یک نمایشگاه تحول‌گرا با جذب مشارکت‌کنندگان بین‌المللی وارد میدان شده و در عرصه کشاورزی که عرصه مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است؛ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

    گام نخست همراه با موفقیت

    وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه توسعه و گسترش صنعت کشاورزی در کشور بیان کرد: امسال نخستین سال برگزاری این نمایشگاه است و از تدارکات و فعالیت‌های انجام شده توسط برگزارکنندگان به خوبی پیداست که این نمایشگاه در سال نخست خواهد توانست به اهداف مورد نظر دست یابد و به پختگی لازم در سال‌های آینده نیز برسد.

    مکان برگزاری ایده‌آل

    سیدی برگزاری نمایشگاه «اتماک- آی‌فارم» را در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب یک اقدام هوشمندانه خواند و گفت: در همه جای دنیا، مکان دایر کردن نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نمایشگاه بین‌المللی «شهر آفتاب» به لحاظ دسترسی به فرودگاه، خیابان‌ها و مبادی مواصلاتی شهری و بین شهری و دسترسی به امکانات حمل و نقل عمومی جانمایی خوبی دارد و برای شرکت‌کنندگان و مخاطبان نمایشگاه، این نقطه قوت بزرگی محسوب می‌شود.

    وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب دارای امکانات و زیر‌ساخت‌های مناسب نمایشگاهی است و با تکمیل کلیه بخش‌های آن بدل به یکی از بزرگ‌ترین مراکز نمایشگاهی خاورمیانه خواهد شد.

    عقب نمی‌مانیم

    وی درباره همکاری و هماهنگی برگزارکننده داخلی این نمایشگاه با موسسات و شرکت‌های بین‌‌الملی موفق در عرصه کشاورزی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی برای عملیاتی کردن توسعه کشور در عرصه بین‌المللی به عنوان یک ضرورت مطرح است. «اتماک- آی‌فارم» و نمایشگاه‌ هایی از این دست خواهند توانست در عرصه تعامل کشاورزی کشور و منطقه با کشاورزی روز دنیا موثر واقع شده و باعث شود در زمینه استفاده از تکنولوژی برای تولید محصولات ارگانیک از چرخه بین‌المللی عقب نمانیم.

    نمایشگاه کشاورزی، باغبانی، آبیاری و دام و طیور (اتماک – آی فارم) که مورد حمایت معاونت تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همچنین مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی قرار گرفته، از 8 الی 11 مرداد ماه در شهرآفتاب تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت