آغاز بکار ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه و رویداد صنعت آسانسور منطقه خاورمیانه محسوب می شود، امروز با حضور شرکت های مختلف داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

آغاز بکار ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا؛در این نمایشگاه بیش از 280 شرکت داخلی و خارجی انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها،ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگرصنایع و تجهیزات وابسته را به نمایش گذاشتند.

    از این تعداد 190 شرکت داخلی و 90 شرکت دیگر هم خارجی و از کشورهای آلمان،ایتالیا، تایوان،ترکیه، ژاپن، چین، سوئیس،کرواسی و کره جنوبی هستند.

    قرار است درحاشیه برپائیششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته کهدر فضائی بالغ بر25 هزار مترمربع بر گزار شده است، چند کنفرانس و کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.

    ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته در سالن های ضلع غربی محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برپا شده است و نسبت به دوره گذشته بیش از 50% رشد نشان می دهد.

    نمایشگاه صنعت آسانسور با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی های این صنعت بالاخص با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر فی ما بین صنعتگران آسانسور با فعالین بخش ساختمان و کمک به ارتقاء و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا شده است.

    بکار گیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین المللی، آشنائی تولیدکنندگاه داخلی با نوین ترین تکنولوژی های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، برخی دیگری از اهداف برگزاریششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته است.

    در سال های اخیری صنعت آسانسورسازی بویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجه ای در زمینه ساخت آسانسور صورت گرفته است.

    رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گیری از تکنولوژی های نوین در این صنعت ، موجب شده تا صنایع مرتبط با این بخش نیز روند توسعه و رشد خود را طی و همسو با تحولات ایجاد شده در جهت رفع نیازهای موجود حرکت کنند و لذا در دنیای امروز و همگام با گسترش بلند مرتبه سازی و برج سازی نیاز به صنعت آسانسور، پله برقی و صنایع بالابر هم، افزایش زیادی پیدا کرده است.

    ششمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته از امروز تا 22 تیرماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمینمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت