پنجمین رویداد کارآفرینی در زمینه «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری»

عصر نمایشگاه- پنجمین رویداد کارآفرینی فرآفرین در زمینه «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) شعبه صنعتی اصفهان و ستفای مرکزی تهران با مشارکت شهرداری اصفهان و همزمان با نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (IcS۲۰۱۷) در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

پنجمین رویداد کارآفرینی در زمینه «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» نقل از ایسنا، پنجمین رویداد کارآفرینی فرآفرین در زمینه «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) شعبه صنعتی اصفهان و ستفای مرکزی تهران با مشارکت شهرداری اصفهان و همزمان با نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (IcS2017) در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

    این رویداد ترویجی و با رویکرد آموزشی است که  قصد دارد تا تیم‌ها و افراد علاقه‌مند به فرایند کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب وکار نوپا را آموزش دهد تا بتوانند اطلاعات لازم در فرایند ایده تا عمل و کارآفرینی را کسب کنند.

    در جریان این رویداد بیش از 100 نفر از علاقه‌مندان صاحب ایده در زمینه فناوری‌های نوین در مدیریت شهری، در فضایی اختصاصی مستقر می‌شوند و می‌توانند با اشتراک‌گذاری ایده‌های خود مهارت‌های کارآفرینی را بیاموزند و به پیشبرد و اجرایی شدن ایده‌های هم کمک کنند.

    در این رویداد اساتید و مربیان هم برای ارائه مشاوره و آموزش حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر ارزیابی، شناسایی و معرفی خواهند شد.

    مخاطبان این رویداد دانشجویان و دانش‌آموختگان، جوانان علاقه‌مند به مباحث خلاقیت ایده‌پردازی کارآفرینی و فناوری‌های نوین و IT و استارتاپ‌ها هستند.

    محورهای این رویداد نیز شامل شهر هوشمند و خدمات نوین، معماری، شهرسازی و فضای سبز شهری، فرهنگ، زندگی و رفاه شهری، محیط زیست و آلودگی‌های محیطی (چالش‌های زیست‌محیطی)، مدیریت پسماندها، حمل و نقل پایدار و ترافیک، فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و دستی، گردشگری هوشمند، مدیریت و صرفه جویی انرژی و انرژی‌های نوین و حفظ و ارتقای امنیت در شهر است.

    بر اساس این گزارش، در تاریخ اول مرداد ماه کارگاه آموزشی (پیش رویداد) این رویداد با محوریت موضوعاتی آشنایی با الفبای استارتاپ، خلق ایده و بوم فرآفرین در اصفهان برگزار می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://evand.com/events/697859 ، www.jdeiut.ir و http://ics.isfahan.ir/fa مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت