مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد

اجرای طرح ویژه نظارت بر نمایشگاه بهاره زاهدان

عصر نمایشگاه- مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ۶۰ تیم بازرسی بر عملکرد واحدهای تجاری در زاهدان نظارت می‌کنند.

اجرای طرح ویژه نظارت بر نمایشگاه بهاره زاهدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در خصوص نظارت بر قیمت ها گفت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در دو مرحله در سرتاسر استان برگزار که مرحله اول از 16 لغایت 29 اسفند و مرحله دوم از 1 فرودین لغایت 14 فروردین اجرایی خواهد شد.
    سید مرتضی مدنی بیان داشت: تعزیرات حکومتی در اجرای این طرح با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله صنعت ، معدن و تجارت، صدا و سیما ، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، حمل و نقل و پایانه ها، استاندارد، اصناف و ...اهداف مهمی از جمله برخورد با متخلفین بازار، حمایت از تولید کننده و مصرف کننده را دنبال می کند .

    وی افزود : در طرح نظارتی نوروز پرونده های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی و همچنین قاچاق کالا و ارز خارج از نوبت و حتی روزهای تعطیل بصورت کشیک توسط شعب مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

    مدنی اجرای این طرح را مهم و گسترده دانست و در این خصوص گفت: بیشترین حضور تعزیرات حکومتی در اجرای این طرح متوجه شرکت های مسافرتی و حمل و نقل درون و برون شهری ، مراکز اسکان و پذیرایی ، هتل ها، رستوران  ها، اماکن تفریحی ، فرهنگی ، عمده فروشی ها ، میدان میوه و تره بار، جایگاه های سوخت و مراکز بهداشتی و درمانی، فراورده های خام دامی می باشد .

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: در صورت برگزاری نمایشگاه بهاره شعب سیار تعزیرات حکومتی نیز در این نمایشگاه حضور خواهد یافت و در راستای دفاع از حقوق مصرف کنندگان با کسانی که تخلف می کنند در همان محل وقوع تخلف با قاطعیت اعمال قانون صورت خواهد گرفت.
    مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  نیز در جلسه هماهنگی طرح نظارتی ویژه نوروز که با حضور کارشناسان ، نمایندگان تعزیرات حکومتی،مدیر بازرسی و نظارت اصناف و بازرسان برگزار گردید، گفت : طرح ویژه نظارتی نوروز 95 از تاریخ 15 اسفند ماه 94 آغاز و تا تاریخ 20 فروردین ماه 1395 به مدت 35 روز در سراسر استان برگزار می گردد.

    محمد رفیع سلطانزاده گفت: در طی برگزاری این طرح، بازرسی و نظارت در 2 بخش کالایی و خدماتی از جمله خدمات حمل و نقل درون وبرون شهری،خدمات صنفی،دفاتر گردشگری و در بخش کالایی نیز تمرکز بازرسیها در رابطه با کالاهایی که در این ایام بیشتر مورد تقاضا مردمی است از جمله پوشاک،کیف و کفش،شیرینی و آجیل،مواد پروتئینی و لبنی و بهداشتی و  میوه نوروزی صورت خواهد پذیرفت.

    وی افزود: 60 تیم بازرسی از جمله بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و بازرسان اصناف در این طرح شرکت دارند و گشت های مشترک نیز با تعزیرات حکومتی ،شبکه بهداشت و سایر دستگاههای مرتبط برگزار خواهد شد.
    سلطانزاده در ادامه گفت: تلفن 124 نیز همانند گذشته آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تخلفات می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت