پیش بینی حضور بیش از۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه الکامپ

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) گفت: تاکنون حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه الکامپ ۲۳ قطعی شده است و به احتمال زیاد این تعداد افزایش می یابد.

پیش بینی حضور بیش از۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ؛ نمایشگاه الکامپ هرسال آذرماه برگزار می شد اما بیست و سومین دوره این نمایشگاه امسال برای ارائه مناسب تر دستاوردها ، دسترسی بهتر مردم به آخرین یافته های این حوزه و حضور بیشتر فعالان این عرصه، 30 تیر ماه تا دوم مردادماه برگزار خواهد شد.
    باقر بحری به افزایش حدود 25 درصد فضای فیزیکی نمایشگاه الکامپ 23 اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.
    وی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال حدود یک هزار شرکت درخواست حضور داشتند که تاکنون بیش از 300 شرکت حضور خود را قطعی کردند .
    بحری با اشاره به این که سالن هایی برای استارتاپ ها، بازی های رایانه ای، اشتغال و دولت الکترونیک نیز در نظر گرفته شده است، بیان کرد: شرکت های استارتاپی در سالنی به مساحت هفت هزار متر مربع حضور می یابند.
    به گفته مدیر نمایشگاه الکامپ 23 ، تاکنون 800 شرکت استارتاپی درخواست حضور دارند که هنوز ثبت نام این بخش ادامه داشته و امکان افزایش درخواست ها وجود دارد اما ظرفیت سالن در نظر گرفته شده برای این مجموعه بین 300 تا 400 شرکت است.
    وی برگزاری همایش ها را از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات اول مرداد ماه در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
    بحری ادامه داد: باتوجه به اینکه فاصله این نمایشگاه با دوره قبلی حدود شش ماه است، شرکت های خارجی کمتری نسبت به دوره قبل در این نمایشگاه حضور خواهند داشت اما سال آینده شاهد حضور پررنگ شرکت های خارجی خواهیم بود.
    وی افزود: قرارداد همکاری مشترک بین این مجموعه و سبیت در مدت برگزاری نمایشگاه الکامپ 23 منعقد خواهد شد.
    سبیت (CeBIT) یا نمایشگاه کامپیوتر هانوفر بزرگترین رویداد نمایشگاهی دنیا در صنعت کامپیوتر، شبکه و فناوری اطلاعات و ارتباطات است که همه ساله با حضور فعالان علوم کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات در محل نمایشگاه های شهر هانوفر برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت