پانزدهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان

عصر نمایشگاه- پانزدهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان یکم تا هفتم بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

پانزدهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل ازایبنا؛  سعید موحدی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان   اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یکم بهمن‌ماه در شهر بندرعباس و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس واقع در سه‌راه جهان‌بار گشایش می‌‌یابد و تا هفتم بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

    وی بیان کرد: اجرای موسیقی، آیین رونمایی کتاب، نشست‌های تخصصی دانشگاهی در حوزه کتاب، ادبیات و اندیشه از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهند بود.

    معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به تمایز این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیشین، گفت: سال گذشته به نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان بخش کتب خارجی افزوده شد. امسال علاوه بر این بخش، فضای قابل توجهی از نمایشگاه به کتاب‌های قرآنی اختصاص خواهد یافت. همچنین در این دوره در نظر داریم برای بخش‌های جانبی نمایشگاه از حضور چهره‌های صاحب‌نام حوزه ادبیات و فرهنگی کشور بهره‌مند شویم.

    موحدی با بیان این‌که ثبت‌نام برای شرکت در این نمایشگاه مردادماه آغاز می‌شود، بیان کرد: بیشترین فروش کتاب در استان هرمزگان به حوزه مسائل دینی و ادبیات مربوط می‌شود. خوشبختانه در نمایشگاه استانی کتاب، این فضا (عرضه کتاب‌های دینی و ادبی) فراهم است. بنابراین از ناشران می‌خواهم  فرصت برپایی نمایشگاه کتاب در این استان را غنیمت بشمارند و با شور و انگیزه در این رویداد شرکت کنند.

    در چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب استان هرمزگان 572 ناشر از سراسر کشور 58 هزار و 985 عنوان کتاب را در 475 غرفه به نمایش گذاشته بودند. از استان هرمزگان 10 ناشر به‌صورت مستقیم حضور داشتند و یک هزار و 250 عنوان کتاب توسط 14 ناشر در بخش عرب به نمایش گذاشته شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت