مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد

پرداخت ۵۰ میلیون یارانه به واحدهای صنعتی حاضر در نمایشگاه اوکراین

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۵۰ میلیون ریال یارانه به واحدهای صنعتی حاضر در نمایشگاه اوکراین پرداخت می شود.

پرداخت ۵۰ میلیون یارانه به واحدهای صنعتی حاضر در نمایشگاه اوکراین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری فارس ، حمیدرضا خانپور پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فرصت‌های همکاری استان قزوین و اوکراین که در سالن جلسات باغستان جهادکشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با هدف تأمین زیرساخت‌ها و نواحی صنعتی ایجاد بستر مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و کمک به بهبود فضای کسب و کار تشکیل شده است.

    وی افزود: توسعه خوشه های صنعتی و ایجاد پیوند بین صنایع کوچک متوسط و بزرگ و توسعه بازارها و همکاری های بین المللی از دیگر اهداف تشکیل این سازمان به شمار می رود.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: حدود یک‌هزار و 291 واحد صنعتی قرارداد همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعقد کرده‌اند و  832 واحد صنعتی مشغول کار و فعالیت است.

    خانپور حضور واحدهای صنعتی استان در سطوح بین المللی و نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی را از اهداف شهرک‌های صنعتی استان قزوین ذکر و خاطرنشان کرد: مشوق‌هایی برای این منظور در نظر گرفته شده که تا سقف  50 میلیون یارانه برای واحدهای صنعتی که در نمایشگاه بین المللی اوکراین شرکت می‌کنند، اختصاص داده شده است.

    وی اذعان کرد: یارانه مذکور به واحدها به منظور فراهم آوردن بستری برای شناخت تولیدات کشورایران به ویژه استان قزوین در سطح بین‌المللی است.

    این مسؤول با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین حضور بسیار فعالی در این نمایشگاه داشته باشند، افزود:  با حمایت استاندار قزوین در طول یک سال گذشته شاهد حضور سرمایه‌گذاران متعددی از کشورهای فرانسه، آلمان، ترکیه و عراق در مجموعه شهرک‌های صنعتی بودیم.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: آمادگی لازم برای جذب سرمایه‌گذاراران خارجی به ویژه سرمایه‌گذاران کشور اوکراین با مشوق‌های ویژه‌ای که خاص قزوین است، وجود دارد.

    خانپور اضافه کرد: این سرمایه گذاران با سرمایه گذاری دراستان قزوین بین از پرداخت هفت تا 13سال مالیاتی که در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، معاف هستند.

    وی یادآور شد: زیرساخت‌های لازم مانند برق، گاز و تلفن  در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و حق انتفاع زمین به صورت اقساط بلندمدت دریافت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت