مدیر پروژه نمایشگاه اتماک - آی‌فارم

حضور اعضای انجمن کشاورزی آلمان در نمایشگاه اتماک - آی‌فارم تهران/برگزاری آی‌فارم در ۱۱۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- با در خواست بازدید جامعه کشاورزی آلمان DLG از نما یشگاه اتماک - آی‌فارم موافقت شد.

حضور اعضای انجمن کشاورزی آلمان در نمایشگاه اتماک - آی‌فارم تهران/برگزاری آی‌فارم در ۱۱۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    فریبا حاتم زاده مدیر پروژه نمایشگاه اتماک - آی‌فارم در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه اتماک - آی‌فارم یک نمایشگاه بین المللی است  که هدف آن برقراری پیوند های جهانی در صنعت کشاوزی و دامداری است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این نمایشگاه در جامعه کشاورزی اروپا فراگیر شود که حضور هیئت آلمانی سرآغاز آن است.

    وی عنوان کرد: در همین راستا طبق نامه ای وزارت جهاد کشاورزی از رایزنان بازرگانی 56 کشور جهان خواست تا جهت مشارکت و بازدید از این نمایشگاه دعوت و اطلاع رسانی نماید.

    وی افزود: برای رفاه  بیشتر در این نمایشگاه خدمات ویژه ای نظیر محل اقامت رایگان در هتل های نزدیک محل برگزاری نمایشگاه جهت بازدید کنندگان و غرفه داران نظر گرفته شده است.

    حاتم زاده نمایشگاه اتماک - ای فارم را بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی و دامداری کشور دانست  افزود: متمرکز شدن این نمایشگاه در تهران نیاز کشور برای آشنایی فعالان کشاورزی با تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات در این حوزه مرتفع خواهد کرد و از آن پس هر کس نیاز به این تجهیزات و خدمات داشته باشد مکان و زمان آنرا می داند و به راحتی به آن دست می یابند.

    وی با اشاره اساس و پایه این نمایشگاه در کشاورزی که مکانیزاسیون در این صنعت است اظهار داشت: در این خصوص حمایت های بسیار خوبی را از سوی فعالین این حوزه نظیر تولید کنندگان تراکتور و کمباین ایران، سازمان مکانزاسیون جهاد کشاورزی و دیگر فعالین این حوزه دریافت کرده ایم.

    حاتم زاده با اشاره به برنامه ریزی های دقیق انجام شده برای برگزاری این رویداد خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در 11000 متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود که 7500 مترمربع آن فضای مفید نمایشگاهی است.

    مدیر پروژه نمایشگاه اتماک - آی‌فارم در خصوص استقبال از این نمایشگاه اظهار داشت: تا کنون 70 شرکت برای مشارکت در این نمایشگاه اعلام حضور کرده اند که از این تعداد برخی در حد نمایندگی خارجی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت