استاندار قزوین:

معرفی محصولات قابل صادرات استان قزوین به کشور اوکراین در نمایشگاه سال جاری در اوکراین

عصر نمایشگاه-استاندار قزوین در نشست هم اندیشی فرصت های همکاری استان قزوین-اوکراین مطرح کرد: محصولات قابل صادرات استان قزوین به کشور اوکراین در نمایشگاه سال جاری در اوکراین معرفی می شوند.

معرفی محصولات قابل صادرات استان قزوین به کشور اوکراین در نمایشگاه سال جاری در اوکراین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، دکتر همتی استاندار قزوین در نشست هم‌اندیشی همکاری قزوین -اوکراین اظهار داشت: محصولات قابل صادرات استان قزوین به اوکراین در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در کشور اوکراین معرفی خواهد شد.

    وی افزود: ایجاد شناخت از توانمندی‌های ایران به ویژه استان قزوین و کشور اوکراین می‌‌تواند برای توسعه روابط و مبادلات اقتصادی و ارتقای سطح تجاری موثر واقع شود.

    استاندار قزوین ادامه داد: ایجاد این شناخت در نتیجه همین سفرها و دیدارها ی متقابل، ایجاد نمایشگاه‌ها و سایر ابزارهایی که می‌توانند زمینه‌های همکاری ما را شفاف بهم معرفی کنند، میسر می‌شود.

    همتی اضافه کرد: اظهار علاقه سفیر اوکراین به روابط بیشتر با استان قزوین ما را امیدوار کرد که نسبت به مأموریت دادن به رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و رئیس اتاق بازرگانی قزوین برای برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به منظور تعمیق روابط اقتصادی بین قزوین و اوکراین اقدام کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: این جدیت و پیگیری می‌تواند در تعمیق روابط بسیار اثرگذار بوده و تحقق اهداف مدنظر را به دنبال داشته باشد.

    این مسؤول بیان کرد: امیدوارم با جدیت سفیر اوکراین موانع پیش روی صادرات به اوکراین برطرف شود.

    استاندار قزوین افزود: همکاران ما در سفارت ایران مذاکراتی را برای ایجاد بانک ایرانی در اوکراین داشتند، چنانچه سفیر اوکراین صلاح بداند پیشنهاد می‌کنیم پیگیری‌های جدی در این خصوص داشته باشد تا این مانع هم برطرف شود.

    همتی اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکلات پیش روی روابط اقتصادی، مبادلات تجاری قزوین و کشور اوکراین بیش از پیش گسترش یابد.

    وی افزود: با توجه به تجربه‌ای که در مبادلات اقتصادی با اوکراین داریم بتوانیم آینده‌ای روشن و پررونق باهم رقم بزنیم.

    این مسؤول ادامه داد: کشور اوکراین یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط مطلوب می‌تواند کشور هدف صادرات محصولات تولیدی قزوین باشد.

    استاندار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: در نمایشگاهی که شهریور ماه سال جاری در اوکراین برگزار می‌شود، محصولات قزوین که قابلیت صادرات به این کشور را دارد معرفی می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت