آغاز ثبت نام چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان +infex ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به پشتوانه برگزاری سیزده دوره نمایشگاه صنعت غذا و با در نظر گرفتن مزیت هایی همچون رتبه های برتر کشوری در برخی از صنایع غذایی و همچنین سهم بیست درصدی صنایع غذایی،آشامیدنی و کشاورزی از صادرات غیر نفتی کشور،ثبت نام چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی را آغاز کرد.

آغاز ثبت نام چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان +infex ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از نمایشگاه بین المللی اصفهان، برگزاری موفق دوره سیزدهم نمایشگاه که در شرایط پس از برجام با استقبال و حضور بیش از یکصد شرکت و برند برتر کشور و شرکت هایی از کشورهای کرواسی،ایتالیا و ترکیه با کیفیتی قابل قبول در سال گذشته برگزار وبا استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان داخلی و هیات های تجاری خارجی همراه بود،شرکت نمایشگاه های اصفهان را بر آن  داشته است تا دوره چهاردهم را با توانی مضاعف آغاز و با کیفیت و کمیتی به مراتب مطلوب تر از دوره های قبل برگزار نماید.

    این نمایشگاه که از تاریخ11تا14 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود با نگاه ویژه به مراکز علمی و تحقیقاتی در حوزه صنایع غذایی، تسهیلات و شرایط خاصی را برای تولیدکنندگان ماشین آلات و شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است.

    ستاد برگزاری نمایشگاه که از ابتدای تیرماه اطلاع رسانی گسترده ای را درنشریات تخصصی، فضای مجازی، ابزارهای چندرسانه ای، روزنامه های سراسری، مجلات، سایت های خبری و همچنین انجمن ها و تشکلهای مرتبط شروع کرده است، پیش بینی می کند دوره چهاردهم نمایشگاه رشد قابل توجهی را نسبت به دوره های قبل تجربه کند.

    شایان ذکر است به دنبال عملکرد صحیح و اصولی ستاد برگزاری نمایشگاه برای دومین سال پیاپی اتاق های بازرگانی اصفهان،اتاق مشترک ایران و آلمان،انجمن های مرتبط و سایر نهادهای اقتصادی حمایت معنوی خود را از این رویداد مهم اقتصادی اعلام کرده اند.

    دبیرخانه ستاد برگزاری نمایشگاه از مشارکت کنندگان و علاقمندان دعوت کرده است تا اطلاعات تکمیلی را از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه به نشانی: www.infexiran.ir پیگیری و از طریق ایمیلinfex2017@gmail.ir , وشماره های 31،36650430-031 با ستاد برگزاری در ارتباط باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت