بازدید سفیر اوکراین از نمایشگاه محصولات تولیدی قزوین

عصر نمایشگاه- سرگئی بوردیلیاک سفیر اکراین با هیأت همراه به منظور آشنایی با توانمندی‌های صنعتی استان و زمینه‌سازی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی ازنمایشگاه محصولات تولیدی و چند واحد تولیدی بازدید کردند.

بازدید سفیر اوکراین از نمایشگاه محصولات تولیدی قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید سرگئی بوردیلیاک سفیر اوکراین با هیأت همراه که به منظور آشنایی با توانمندی‌های صنعتی استان و زمینه‌سازی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی از نمایشگاه محصولات تولیدی و چند واحد تولیدی بازدید کردند،  اظهار داشت: حضور هیأت‌های تجاری و مقامات کشورهای خارجی در راستای حمایت و جذب سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف شناسایی زیرساخت‌های استان برای حضور در بازار ایران و مبادلات تجاری جهت صادرات کالای ایرانی صورت می‌گیرد.

    وی افزود:در طول هفته جاری پنج هیأت تجاری سرمایه‌گذاری از کشورهای روسیه، آلمان، ارمنستان، کره جنوبی و ترکیه جهت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان حضور یافتند.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی جمهوری اسلامی ایران در شهر کیف اوکراین تصریح کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه اوکراین در شهریور ماه سال جاری و حضور واحدهای تولیدی از استان در این نمایشگاه و تأکید همتی استاندار قزوین و درخواست سفیر اوکراین این بازدید برای شناسایی توانمندی‌های واحدهای تولیدی جهت حضور در این نمایشگاه  صورت گرفت.

    گفتنی است، سفیر اوکراین و هیأت همراه با حضور در  از دو واحد تولیدی صادراتی، توسعه بازار راسن که در  زمینه فرآوری و بسته‌بندی انواع میوه خشک، کشمش و خرما فعالیت کرده و 90 درصد از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می‌کند، بازدید کرد.

    همچنین بازدید از مجتمع صنایع چوب، فلز و الکترونیک ایران‌چوب، تولیدکننده میز، کابینت و انواع محصولات چوبی از دیگر برنامه‌های سفیر اوکراین و هیأت همراه بود.

    در این بازدید سفیر اوکراین علاقمندی خود را جهت همکاری در خصوص صادرات محصولات این دو واحد تولیدی به کشور اوکراین نشان دادند.

    یادآور می‌شود، بازدید از مرکز خدمات فناوری کسب و کار  و نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی از دیگر برنامه‌های سفیر اوکراین با هیأت همراه  در جریان حضور در شهرک صنعتی کاسپین بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت