برپائی چهارمین نمایشگاه گروهی مجسمه های فلزات بازیافتی در قائمشهر

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه گروهی مجسمه های فلزات بازیافتی با عنوان ' فلز آوا ' روز جمعه در گالری نوران قائمشهر گشایش یافت تا تلنگری بر بازدیدکنندگان برای نگاه نو بر پسماندها و زباله های اطرافشان باشد .

برپائی چهارمین نمایشگاه گروهی مجسمه های فلزات بازیافتی در قائمشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  ایرنا ، این نمایشگاه به همت نگارخانه هنری آموزشی نوران و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائمشهر ، با حضور اساتید مجرب کشوری از جمله احمد وکیلی گشایش یافت.
    وکیلی متولد ١٣٤۰ در تهران ، فارغ التحصیل کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد همین رشته ،نمایشگاههای گروهی و انفرادی متعددی را در داخل و خارج کشور برپا کرده است.
    وی ضمن برپایی اولین نمایشگاه انفرادی خود در سال ٦٤،در سال ١٩٩١میلادی نیز در ایتالیا، به عنوان بهترین تصویر گر سال انتخاب شد و آثارش در ایتالیا و توکیو به نمایش گذاشته شده است.آثار احمد وکیلی در سال های ٧۰و٧٢برگزیده نمایشگاه های آسیایی و در سال٧٢ نیز برگزیده نمایشگاه بین الملی تهران شده است.
    احمد آقازاده از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت که در این مجموعه 18 اثر از آثار اساتید برجسته و هنرمندان کشوری در این رشته هنری به معرض نمایش گذاشته شده است .
    وی با بیان اینکه این نوع آثار سابقه تاریخی هفت ساله دارد ، افزود : هرساله جمعی از هنرمندان به صورت دستجمعی تکه هایی از آهن و دیگر عناصر فلزی را از میان پسماندها جمع آوری و به صورت مجسمه مونتاژ می کنند.
    این هنرمند هدف از نمایش این آثار برای شهروندان را معرفی زاویه دید جدید به آنان برای دیدن زباله ها و پسماند و گسترش فرهنگ بازیافت برشمرد.
    مجسمه هایی که در این مجموعه به نمایش درآمد حیواناتی از قبیل سگ ، پرندگان و فرمهای زیبایی از انسان به نمایش گذاشته شده است .
    این نمایشگاه از تا 28 تیر از ساعت 17 تا 20 برای بازدید علاقه مندان دایر است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت