برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی در ایران با رویکرد کشاورزی صنعتی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی (اتماک - آیفارم) برای نخستین‌بار در تاریخ ۸ تا ۱۱ مردادماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی در ایران با رویکرد کشاورزی صنعتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایانا ؛ مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره برساز رویداد پارس (BRP) در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با بیان این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی (اتماک - آیفارم) برای نخستین‌بار با حضور 120 تولیدکننده در حوزه‌های ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری، تجهیزات نوین بخش کشاورزی و خوراک و نهاده‌های مورد استفاده در صنعت دام و طیور، انجمن تولیدکنندگان تراکتور و کمباین، انجمن هوا و فضای ایران، انجمن تولیدکننده‌های فرآورده‌های زیستی و آلی ایران در تاریخ هشتم تا یازدهم مردادماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

    حامد ایرانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سال‌های آینده در ابعاد بین‌المللی و با رویکرد صادرات به کشورهای حوزه نفوذ بازار صادرات ایران برگزار می‌شود، افزود: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه تأمین ماشین‌آلات کشاورزی و نیاز بازار داخلی، خدمات حوزه کشاورزی و صادرات به کشورهای منطقه است.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی (اتماک - آیفارم) مورد تأیید و حمایت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است، عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور نمایندگان ایرانی شرکت‌های خارجی بسیاری از کشورها نظیر آلمان ترکیه و هندوستان برگزار می‌شود.

    مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره برساز رویداد پارس (BRP) با اشاره به انجام فعالیت‌های لازم به‌منظور آگاهی بخشی برای فعالان این بخش ادامه داد: برای برگزاری این نمایشگاه از دوهزار و 200 شرکت مشاوره‌ای کشاورزی، مروجان، کشاورزان خبره و مطرح مناطق محلی کشور دعوت به عمل آمده است.

    ایرانی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و فرآیندهای مربوط به مجوز و اجرایی نمایشگاه امسال دیر انجام شد، بیان کرد: از لحاظ بین‌المللی مشارکت خوبی برای دوره بعدی این نمایشگاه در سال آینده صورت گرفته و شرکت‌های خارجی به‌منظور تصمیم‌گیری و تخصیص بودجه برای حضور در این نمایشگاه در سال آینده به زمان نیاز دارند.

    وی با اشاره به رویکرد صادراتی این نمایشگاه یادآور شد: از سفرا، نمایندگان، تجار و فعالان بخش کشاورزی 55 کشور جهان نظیر عراق، ارمنستان و عراق برای حضور و بازدید از این نمایشگاه دعوت کردیم تا با تعامل و همکاری با شرکت‌های داخلی رشد و پیشرفت این بخش حاصل شود.

    ایرانی تأکید کرد: دوره‌های آموزشی توسط مرکز مکانیزاسیون، معاونت ترویج سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی و شرکت‌های اتماک در حال برنامه‌ریزی است که متقاضیان، صاحب‌نظران و محققان علاوه بر بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت داشته باشند.

    شرکت برساز رویداد پارس ازجمله شرکت‌های فعال در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و جذب مشارکت‌های خارجی برای نمایشگاه‌های سطح منطقه است و ارتباطات گسترده‌ای با مجموعه‌ها و نهادهای متولی نمایشگاه در سطح جهان دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت