سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی گرگان

عصر نمایشگاه-سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی ماشین آلات کشاورزی با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی گرگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار می شود.

    بر اساس این گزارش، این نمایشگاه از تاریخ 11 مهرماه سالجاری فعالیت خود را در گرگان آغاز و تا 14 مهر ماه ادامه دارد.

    همچنین، در این نمایشگاه، ادوات و تجهیزات صنایع آبیاری و نهاد های کشاورزی نیز به معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و فرصتی مناسب برای کشاورزان گلستانی است.

    گفتنی است در دوازدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی، 67 شرکت در فضایی به مساحت 6000 هزار متر مربع و از 14 استان گلستان، اصفهان ،خراسان رضوی ،تهران، قزوین ،مازندران ،البرز ، همدان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، قم ، کردستان ، فارس و کرمان در زمینه فعالیت ، ماشینها و ادوات با الگو و تکنولوژی نوین مکانیزاسیون طراحی شده ، ماشین های کشت مستقیم (کشاورزی حفاظتی) ماشینهای بر داشت (کمباین و تراکتور) کشنده ها و دنباله بندها تجهیزات تسطیح اراضی ، سیستم های آبیاری لوله و اتصالات ، نهاده ها شامل بذر کود سم و نهال ، انواع کود پاش ها و سم پاشها و علف کشهای ارگانیک. ماشین آلات راهسازی ، لوازم و اتصالات و تجهیزات آبیاری ، تولید لوله های UPVC ، دستگاه بوجاری غلات و حبوبات وانواع بالابر، تولید و عرضه انواع کودهای آلی، بصورت مستقیم و یا نماینده انحصاری شرکتها از کشورهای ایتالیا ، ترکیه ، هلند، سوئد ، اسلونی ، چک ، چین و اسپانیا محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه و بمعرض دید عموم قرار داده بودند.

    گفتنی است؛ این نمایشگاه در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت