مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمان

امضاء تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه توانمندیهای استان کرمان در سایت نمایشگاههای بین المللی مشهد

عصر نمایشگاه- تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در سایت نمایشگاههای بین المللی مشهد توسط مدیران عامل نمایشگاه های بین المللی مشهد و کرمان امضاء شد.

امضاء تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه توانمندیهای استان کرمان در سایت نمایشگاههای بین المللی مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴:۰۰

    امید فدایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی کرمان در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با اعلام این مطلب افزود: در پی امضا این توافق نامه دو جانبه نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در نمایشگاه بین المللی مشهد در تاریخ 25 لغایت 28 مهر ماه در این شهر برگزار می شود.

    وی برگزاری این نمایشگاه را در پی پیشنهادی که به  انجمن برگزاری نمایشگاه های ایران در خصوص برگزاری نمایشگاه های توانمندی استانها در دیگر سایت هاارائه شده بود ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه های توانمندی استانها در همان استان چندان بازخورد تجاری و جذابیتی ندارد اما این توانمندی در دیگر استانها بسیار جذاب است و اولین نمایشگاه از این دست با این توافق درنمایشگاه توانمندی کرمان در مشهد خواهد بود و در فرصتی دیگر نیز نمایشگاه توانمندی های استان خراسان رضوی را در کرمان برگزار خواهیم کرد.

    فدایی فضای مفید این نمایشگاه را 2500 متر مربع دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است برای عرضه توانمندی های استان کرمان چرا که مشهد به دلیل داشتن مرز با کشور های افغانستان و ترکمنستان همچنین وجود کنسولگری های دیگر کشور ها در این شهر می تواند بازار مناصبی اعم از داخلی و صادراتی را برای تولید کنندکان و تجار کرمان فراهم آورد.

    وی در خصوص گروه کالایی این نمایشگاه گفت: تمام زمینه های کالایی اعم از صنعت، معدن، خودرو، صنایع دستی و... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و بطور کلی از هر توانمندی در استان کرمان که قابلیت عرصه در بازار های کشوری و صادراتی را داشته باشد در این نمایشگاه استقبال می کنیم.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمان این فرصت را بسیار مناسب برای تجار کرمان دانست تا به ارائه توانمندی های خود در استان خراسان رضوی بپردازند و ابراز امیدواری کرد که این دست نمایشگاه ها در دیگر نقاط کشور برگزار شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت