مدیرعامل شرکت بانیان فرداى روشن

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه فرش تهران

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه بین المللى فرش ماشینى، موکت و کف پوش های تهران در شهر نمایشگاهی آفتاب ١٧ لغایت ۲۰ مرداد ماه برگزار می شود.

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه فرش تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    عظیم دست فال مدیرعامل شرکت بانیان فرداى روشن در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان مطلب فوق افزود: اولین نمایشگاه بین المللى فرش ماشینى، موکت و کف پوش های تهران در 18 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود که 50 غرفه بزرگ درفضای 9000 متر مربعی مفید به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

    وی استقبال برند های معتبر و معروف فرش و موکت و کفپوش ایرانی را از این نمایشگاه فوق العاده دانست وافزود: در این نمایشگاه اکثر برند های فرش ایرانی در غرفه های بزرگ 300 متری به ارائه توانمندی های خود خواهند پرداخت و با حداکثر توان خود در این نمایشگاه مشارکت می کنند.

    مدیرعامل شرکت بانیان فرداى روشن حضور نمایندگان فرش از کشور های چین و ترکیه را در این نمایشگاه مثبت ارزیابی کرد و افزود: این حضور می تواند در گشودن راه های تجاری و حتی صادرات محصولات ایرانی به کشور های دیگر همچنین ایجاد ارتباطات برای همکاری تجاری با شرکت های بین المللی موثر باشد.

    دست فال با اشاره به تبلیغات گسترده این نمایشگاه اظهار داشت: در شهرهایی در زمینه فرش فعالیت قابل توجهی انجام می شود مثل آران بیدگل و کاشان و... تبلیغات محیطی آغاز شده است و در تهران هم از اوایل هفته آینده تبلیغات مترو و بیلبورد های شهری به تبلیغات این نمایشگاه بین المللی خواهند پرداخت.

    وی افزود: برای شناساندن هر چه بهتر این نمایشگاه به فعالین این حوزه و علاقه مندان تیزر تبلیغاتی این نمایشگاه نیز آماده شده است و در شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش در خواهد آمد که خود در جذب هر چه بیشتر مخاطبان موثر خواهد بود.

    دست فال امکانات محل برگزای نمایشگاه را هم مناسب عنوان کرد و افزود: امکاناتی از قبیل دسترسی به مترو، دسترسی به پارکینک، رستوران، بانک و... در محل برگزری نمایشگاه وجود دارد.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت