دکتر ثمری خبر داد:

حضور ۱۹ شرکت استارت آپ دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فعال حدود ۱۹ شرکت استارت آپ این دانشگاه در نمایشگاه الکامپ امسال خبر داد.

حضور ۱۹ شرکت استارت آپ دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایسکا نیوز؛ دکتر ثمری مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، در خصوص نمایشگاه الکامپ گفت: نمایشگاه الکامپ در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک هرساله برگزار می شود که این دوره آن از تاریخ 30تیرماه لغایت 2 مرداد ماه در محل نمایشگاه های دائمی برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی را برای حضور استارت آپ ها فراهم می کند، گفت: در این نمایشگاه تعداد زیادی شرکت استارت آپ حضور دارد که این فرصت خوبی برای شرکت ها و استارت آپ های دانشگاه آزاد اسلامی فعال در این حوزه است .

    ثمری از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش؛ استارت آپ ها، مراکز نوآوری و شتابدهی و دولت الکترونیک خبر داد و گفت: بخش های استارت آپ ها و مراکز نوآوری در سالن های 8 و 9 مستقر هستند که در این سالن ها واحد قزوین با حضور 13 شرکت استارت اپ به ارائه توانمندی های خود می پردازد.

    وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر مراکز دانشگاه است که در این دوره از نمایشگاه الکامپ با 6 استارت آپ فعال در حوزه های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور دارد.

    مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص غرفه اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان مرکزی در سالن دولت الکترونیک خبر داد و گفت: در این غرفه توانمندی های حوزه فناوری سازمان مرکزی و نرم افزارهای تولید شده توسط این اداره کل به نمایش گذاشته خواهد شد.

    ثمری ضمن دعوت از دانشجویان و علاقه مندان به استارت آپ ها و فناوری اطلاعات جهت بازدید از غرفه های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کیفی سازی، شرکت های استارت آپ ، درآمدزایی و کارآفرینی در نمایشگاه الکامپ حضور فعال خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت