پاویون آلمان برای نخستین بار در یک نمایشگاه تخصصی صنعت غذا در ایران

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته (میتکس ۲۰۱۷) از ۲۲ تا ۲۵ آبان برگزار می‌شود.

پاویون آلمان برای نخستین بار در یک نمایشگاه تخصصی صنعت غذا در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایانا، هرمز مهبد، مدیر اجرایی "میتکس 2017" امروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: این نمایشگاه به‌عنوان تنها نمایشگاه صنعت پروتئینی در خاورمیانه (Meatex) جهت تأمین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در بازارهای مصرفی کشورهای مسلمان جهان به‌ویژه خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه هلدینگ تجارت فراسو برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته به نام تجاری "Meatex" است، افزود: این نمایشگاه که شامل کلیه زنجیره صنایع غذایی، تولید، بسته‌بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری‌شده پروتئینی است، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

    مهبد با اشاره به اینکه گروه‌های کالایی مرتبط با نمایشگاه در سه بخش صنعت، محصول و تجهیزات فروش حاضر خواهند شد، تأکید کرد: تولیدکنندگان انواع گوشت، محصولات فرآوری‌شده گوشتی (حلال)، انواع ادویه، نگهدارنده و افزودنی‌های مجاز برای تولید محصولات خام و فرآوری‌شده، انواع پوشش، فناوری ذبح، تجهیزات و ابزارهای برش قطعه و ریز کردن، تنوری، سرخ، آب‌پز، بخارپز و دودی کردن،‌ماشین‌آلات و تجهیزات فرآوری انواع محصولات پروتئینی و پوشش‌های طبیعی و مصنوعی ازجلمه حاضران در این نمایشگاه خواهند بود.

    وی در پایان یادآور شد: فعالان در زمینه سیستم‌ها، تجهیزات انجماد و خنک‌کننده‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات بسته‌بندی، سیستم‌های توزین و کنترل کیفیت مواد غذایی، اتوماسیون الکترونیکی و بهینه‌سازی مصرف انرژی، سیستم‌ها و اتوماسیون صنعتی، فروش و اداری، تأسیسات، تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، فناوری اطلاعات و... ازجمله دیگر مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه "میتکس" هستند.

    مهبد در ادامه و در پاسخ به خبرنگاران در تحلیل تجربه نخستین نمایشگاه و تفاوت های دومین نمایشگاه بین المللی"میتکس" با نخستین دوره آن گفت: در دوره نخست بیش از 6 هزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص یافت که از این میزان 3 هزار متر مربع آن اجاره داده شد.

    وی بایادآوری حضور 60 شرکت در نخستین دوره که 31 شرکت از این جمع از 13 کشور جهان حضور یافته بودند، گفت: به طور تقریبی 12 هزار نفر بازدید کننده که عمده آن ها تخصصی بودند از 18 کشور جهان جهت بازدید به نمایشگاه آمده بودند.

    مهبد با بیان این که در نمایشگاه دوم تا امروز که حدود 4 ماه به برگزاری نمایشگاه مانده، 2900 متر غرفه اجاره داده شده گفت: با این روند استقبال انتظار می رود نمایشگاه دوم با حضور پررنگ تر شرکت کنندگان تخصصی این صنعت برگزار شود.

    این فعال صنعت دانشگاهی کشور با بیان این که با همکاری اتاق بازرگانی ایران و آلمان برای نخستین بار غرفه ای به متراژ 120 متر نیز به پاویون آلمان اختصاص داده می شود، گفت: همچنین در این نمایشگاه برای نخستین بار شرکت کنندگان می توانند از بین محصولات ارائه شده که بدون نام برند و با اختصاص شماره روشن می شود، به محصولی که مورد اقبال آن ها واقع می شود، رای دهند تا در روز پایانی نمایشگاه، محصول نمونه منتخب مردم معرفی و اعلام شود.

    وی با اشاره به شعار سال گذشته این نمایشگاه که میتکس، دروازه ورود به بازار منطقه بود؛ افزود: نمایشگاه امسال با هدف دیگری که افزایش بازدید از کشورهای منطقه است، ملاقات با متخصصان و هدایت بازار منطقه عنوان شد.

    مهبد همچنین اعلام کرد: در دومین نمایشگاه همچنین با مساعدت کاوه زرگران، رییس اتاق کشاورزی تهران، کانون انجمن های صنایع غذایی ایران نیز به عنوان حامی معنوی  "میتکس 2017" معرفی شده است.

    مدیر اجرایی "میتکس 2017" با اشاره به اینکه هدف اصلی نمایشگاه ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده هاست، گفت: در برگزاری این نمایشگاه 2 رویکرد جذب حداکثری فعالان ایرانی در صنعت و همچنین جذب حداکثر بازدید کننده ها (خریداران) تعریف شده که کشورهای هدف پیش بینی شده از بین کشورهای منطقه، 2 کشور قطر و امارات متحده عربی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت