بزرگترین تولید کننده گل هلند در نمایشگاه اصفهان

عصر نمایشگاه- مشاور شهردار اصفهان در امور فناوری‌های نوین گفت: از برترین‌های شرکت‌های فناوری نوین اروپا در قالب ۴۵ شرکت در این سالن نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد که یکی از آن‌ها بزرگ‌ترین تولیدکننده گل هلند است که می‌تواند برای فعالان در عرصه گل و گیاه بسیار مفید واقع شود.

بزرگترین تولید کننده گل هلند در نمایشگاه اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری فارس ، محمدرضا نیلفروشان پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (ICS 2017) اظهار داشت: مرکز فناوری‌های نوین در دوره جدید شهرداری در سال‌های اخیر و با توجه به اهمیت این موضوع در شهرداری اصفهان شکل گرفت.

    وی افزود: ساخت و عملیاتی کردن پهباد آتش‌نشان و موتور برقی برای عملیات‌های آتش‌نشانی و 76 پروژه دیگر در حوزه مدیریت از جمله خروجی‌های مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان است.

    مشاور شهردار اصفهان در امور فناوری‌های نوین با بیان این که 29 تفاهم‌نامه علمی از شروع کار مرکز امضا شده که 20 تفاهم‌نامه خارجی است، ادامه داد: با برگزاری 3 نمایشگاه با عنوان باور، دستاوردهای جوانان را در شرکت‌های دانش‌بنیان به نمایش گذاشتیم.

    وی با اشاره برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (ICS 2017) تصریح کرد: در کنار این موضوع تصمیم بر استفاده از فناوری‌های خارجی گرفته شد تا با قرارگیری شرکت‌های داخلی در کنار پیشتازان حوزه‌های مختلف از کشورهای اروپایی انتقال تجربه و فناوری صورت گیرد.

    نیلفروشان در همین راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری شده که در این برنامه 22 کشور حضور پیدا می‌کنند و 18 کشور غرفه داشته‌اند که از این تعداد 16 کشور اروپایی خواهند بود.

    مشاور شهردار اصفهان در امور فناوری‌های نوین با تأکید بر این که در این نمایشگاه و جشنواره یک خریدار صرف نخواهیم بود، گفت: تلاشمان بر ورود تکنولوژی بوده و تمتم شرکت‌کنندگان در این برنامه این ضمانت را به ما داده‌اند که با خود فناوری را به کشور ما بیاورند.

    به گفته نیلفروشان، فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های زیست‌محیطی، فناوری‌های حمل و نقل شهری، فناوری‌های مالی و خدمات اداری، فناوری‌های آموزشی و تفریحی و فناوری‌های هوشمند از محورهای نمایشگاه هستند.

    وی با بیان این که شرکت‌های خارجی و شرکت‌هایی که به نوعی تحت لیسانس شرکت‌های خارجی فعالیت دارند در سالن شماره 1 خواهند بود، ابراز داشت: از برترین‌های شرکت‌های فناوری نوین اروپا در قالب 45 شرکت در این سالن نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد که یکی از آن‌ها بزرگ‌ترین تولیدکننده گل هلند است که می‌تواند برای فعالان در عرصه گل و گیاه بسیار مفید واقع شود.

    نیلفروشان تصریح کرد: در سالن دوم شرکت‌های دانش‌بنیان و شهرک‌های علمی که در قالب 150 غرفه حضور خواهند داشت، در سال سوم نیز تولیدات ارائه پارک‌های علمی تحقیقاتی ارائه می‌شود و در سالن 4 استارت آپ ها با مشارکت دانشگاه اصفهان ارائه خدمات خواهند داشت.

    وی با اشاره به حجم تبادلات مالی بازی‌های رایانه‌ای یادآور شد: 110 میلیارد دلار حجم تبادل مالی بازی رایانه‌ای در جهان است که سهم کشور ما با داشتن رتبه سوم فارغ‌التحصیلان مهندسی، 33 میلیون دلار است.

    مشاور شهردار اصفهان در امور فناوری‌های نوین با بیان این که اصفهان نیاز به پالایشگاه و مراکز صنعتی ندارد، اذعان داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌شود اما در ادامه به دره سقوط می‌رسند، با چنین جشنواره‌هایی می‌خواهیم پل بزنیم برای این شرکت‌ها تا بتوانند ادامه فعالیت داشته باشند.

    وی با اشاره به وضعیت انیمیشن‌سازی در کشور گفت: در این جشنواره 16 بازی رایانه‌ای در مورد مدیریت شهری در این جشنواره حضور دارند که در پایان سه بازی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

    نیلفروشان در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (ICS 2017)، پل تاریخی شهرستان به نام 12 شهید مزین می‌شود و کسانی که حضور پیدا می‌کنند به صورت مجازی با این شهدا آشنا خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت