حضور ۳۴ واحد تولیدی قزوین در نمایشگاه داخلی و خارجی

عصر نمایشگاه- معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: حضور در نمایشگاه تخصصی با هدف معرفی فرصتهای مناسب برای کسب و کارها و با نشست های تخصصی بسیاری از مشتریان بالقوه در مدتی کوتاه با صرف هزینه های مناسب طراحی شده اند.

حضور ۳۴ واحد تولیدی قزوین در نمایشگاه داخلی و خارجی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از فارس ؛ رضا صفاری با اشاره به حضور واحدهای تولیدی در دو نمایشگاه خارجی در دو ماه آینده گفت : در شهریورماه سالجاری تعدادی از واحدهای تولیدی در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو  و کیف اوکراین در قالب پایون استان قزوین شرکت می کنند که در همین راستا در سال گذشته 162 واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در 34 نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند.
    وی افزایش سطح فروش لحظه ای در فضای نمایشگاه ها، افزایش سطح سفارشات خرید مشتریان ،، تثبیت حضور شرکت در عرصه بازارهای داخلی و خارجی ، جلب مشتریان جدید  و بالقوه، معرفی کالاها  و خدمات جدید شرکت را از اساسی ترین دلایل حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای داخلی و خارجی برشمرد.
    معاون صنایع کوچک اعزام دو هیئت تجاری به کشورهای روسیه و کنیا برای تعاملات بیشتر در حوزه فعالیتهای اقتصادی و شناسایی بازار هدف برای فروش محصولات را در سال گذشته از اقدامات این شرکت در راستای حمایت از صنایع کوچک دانست.
    صفاری همچنین از حضور 12 هیئت تجاری از کشورهای ایتالیا، لهستان، چین ، آفریقای جنوبی ، اسلواکی، عراق، سفرا، سوئد ، ترکیه در شهرکها و نواحی صنعتی استان و هیئت تجاری از اتاق استانبول ترکیه برای سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی در سال 95  خبر داد.
    معاون صنایع کوچک با  اشاره به پرداخت 600 میلیون ریال یارانه به واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاههای داخلی و خارجی در طول سه ماهه اول سالجاری گفت: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان 50 درصد هزینه های حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاههای خارجی را تا سقف 50 میلیون ریال در تشویق و جذب واحدهای صنعتی برای حضور در نمایشگاه و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت