نمایشگاه هوافضای ماکس روسیه با حضور ایران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی روسیه موسوم به ماکس ۲۰۱۷ سه شنبه (امروز) با حضور گسترده شرکت های مختلف از کشورهای جهان از جمله چند هیات از ایران در میدان هوایی شهر ژوکوفسکی در غرب مسکو گشایش یافت.

نمایشگاه هوافضای ماکس روسیه با حضور ایران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، در نمایشگاه بین المللی هوایی ماکس 2017 روسیه که از بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه های جهان محسوب می شود، 760 شرکت از روسیه و حدود 40 کشور جهان، توانمندی های خود را در حوزه صنعت هوایی و دفاعی به نمایش گذاشته اند.
    این شرکت ها در محدوده ای به مساحت حدود 60 هزار متر مربع شامل چندین سالن و محوطه های پیرامونی تازه ترین دستاوردهای خود را در عرصه هواپیمایی، بالگرد، پهپاد، ماهواره و سامانه های پدافند هوایی در معرض نمایش قرار داده اند.
    ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در پیامی که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی هوایی مسکو خوانده شد، خاطرنشان کرد: قراردادهایی که در نمایشگاه ماکس امضا شده از علاقه مندی شرکای خارجی برای مشارکت با مسکو حکایت می کند.
    وی یاداوری کرد: ماکس، 25 سال پیش با برگزاری نمایش هوایی موس ایروشو در شهرک ژوکوفسکی استان مسکو آغاز شد و در این مدت به یک نمایشگاه بین المللی تبدیل که در آن نمایش های هوایی بسیار جالب برگزار و تازه ترین دستاوردهای هوافضا در غرفه های نمایشگاه عرضه می شود.
    نمایشگاه هوایی ماکس تا پنج روز دایر خواهد بود و شرکت های روسی برای افزایش قدرت رقابت پذیری در مقایسه با شرکت های هواپیماسازی غربی و نمایش توانمندی ها، برخی هواپیماهای نظامی پیشرفته به ویژه جنگنده های را به نمایش می گذارند.
    جنگنده های میگ-35 از جمله این هواپیماها است که برای نخستین بار در برنامه پروازی نمایشگاه هوا ـ فضای ماکس2017 به تماشا گذاشته می شود.
    در مجموع بیش از 70 هواپیمای نظامی در این نمایشگاه به پرواز در می آیند و 92 هواپیمای دیگر نیز در معرض نمایش قرار می گیرند.
    هیات هایی از جمهوری اسلامی ایران در بخش های هوافضا برای بازدید و مذاکره و همچنین شرکت هایی برای ارائه دستاوردها در این نمایشگاه حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت