به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور;

دومین نمایشگاه”خاص پردازی درصنایع دستی» برگزارمی شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دوم «خاص پردازی در صنایع دستی » به منظور معرفی بیشتر آثار دریافتی « مسابقه ملی خاص پردازی در صنایع دستی » به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از ۲۷ تیرماه تا ۴ مردادماه در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

دومین نمایشگاه”خاص پردازی درصنایع دستی» برگزارمی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  استادنیوز, وحید میهن پرست دبیر برگزاری این نمایشگاه بااشاره برلزوم توجه بیشتر و معرفی خاص پردازی گفت: این نمایشگاه دومین نمایشگاه از این اثار مشتمل بر 160 اثر از 80 هنرمند است که از میان صدها اثر شرکت کننده در مسابقه ملی خاص پردازی برگزیده شده اند.
    وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آثار مسابقه و همچنین ترویج خاص پردازی در صنایع دستی است.

    وی ادامه داد: تاکنون بیش از 30 رشته در مسابقه ملی خاص پردازی شرکت داشته اند، که در این میان بیشترین آثار ارسالی مربوط به استان اصفهان شهرستان شهرضا است که بسیار مورد استقبال عموم قرارگرفت.

    میهم پرست ادامه داد: در مجموع برای مسابقه بزرگ خاص پردازی در صنایع دستی آثار هنرمندان 14 استان کشور پذیرفته شده اند.
    وی در معرفی خاص پردازی در صنایع دستی گفت: در خاص پردازی از طریق کتیبه نگاری، نقش، تصویر، حکاکی و یا ترکیبی از آنها ردی از زندگی افراد بر روی اثر ثبت می شود و از این طریق اثر مربوطه تبدیل به اثری خاص می شود.

    دبیر برگزاری این نمایشگاه گفت: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه و سفارش آثار مختص به خودشان همه روزه به استثنای پنجشنبه و جمعه از روز سه شنبه  27 تیرماه تا چهارشنبه 4 مردادماه از ساعت 8 تا 16 به آدرس خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام (ره)، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ساختمان شماره 1 مراجعه کنند.

    لازم به ذکر است, اختتامیه این نمایشگاه روزچهارشنبه 4 مردادماه ساعت 11 در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد و برندگان مسابقه در این مراسم اعلام می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت