معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۵ خبر داد

برگزاری نمایشگاه و سمینار موبایل و زندگی شهری در برج میلاد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه و سمینار موبایل و زندگی شهری با هدف ترویج استفاده بهینه و هدفمند از اپلیکیشن های تلفن همراه هوشمند در زندگی شهری در تالار سعدی برج میلاد برگزارمی شود.

برگزاری نمایشگاه و سمینار موبایل و زندگی شهری در برج میلاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه5 با اعلام این خبر افزود  : چهارمین دور جشنواره شکوفا با پنج محور هویت دینی، سبک زندگی و هویت ملی، محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک و خانواده و فضای مجازی برگزارشد  که منطقه 5 به عنوان دبیرخانه جشنواره موبایل وزندگی شهری به فعالیت پرداخت .

    وی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از جشنواره گفت:برهمین اساس دبیرخانه تخصصی موبایل چهارمین جشنواره شکوفا نمایشگاه وسمینار  موبایل وزندگی شهری را باحضورفعالان برنامه نویسی موبایل کشور، برندهای برتر اپلیکیشن ، صاحبان صنعت و سرمایه، فعالان فروش و بازرگانی و خدمات موبایل و همچنین جمعی از مسئولین و مدیران شهری و کشوری به همراه نهادهای علمی و دانشگاهی، در روزهای 15الی17اسفندماه  برگزارمی کند.

    وی استفاده بهینه و هدف مند از اپلیکیشن های تلفن همراه هوشمند در زندگی شهری و همچنین حمایت از پتانسیل‌های موجود در فضای برنامه نویسی موبایل ایران و شناسایی و گردآوری جوانان متخصص و مستعد نوپا در حوزه مذکور را ازدیگر اهداف برگزاری نمایشگاه برشمرد وگفت:شناسایی اپلیکیشن های موثر درحوزه ترافیک وپسماند از دیگر مباحث قابل توجه دربرگزاری این نمایشگاه است تا بتوانیم از فرصت های موجود درحوزه فناوری درجهت تحقق آسمان آبی وزمین پاک بهره مند شویم .

    معاون شهردار منطقه5 ایده پردازی، تولید محتوا ، برنامه نویسی و طراحی استیکر با موضوع آسمان آبی زمین پاک و شهر من را از محورهای نمایشگاه موبایل و زندگی شهری برشمردوگفت:برگزاری کارگاه های تخصصی وهمچنین نشست ها یعلمی با حضور کارشناسان واساتید دانشگاه ها از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت