برگزاری اولین جشنواره ملی فناوری‌های آب در دانشگاه فردوسی

عصر نمایشگاه- اولین جشنواره ملی حوزه آب با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری اولین جشنواره ملی فناوری‌های آب در دانشگاه فردوسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایسنا، نخستین جشنواره ملی «فناوری‌های آب: بهره وری و بازچرخانی» از سوی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان با تکیه ‌بر متخصصین، محققان، مخترعین، نخبگان علمی و دست‌اندرکاران برجسته سراسر کشور برگزار می‌شود.

    این جشنواه در شهریور ماه امسال به مدت سه روز در دو بخش «علمی» و «فناوری» برنامه‌ریزی شده است.

    گسترش روحیه نوآوری، شکوفایی، انجام فعالیت‌های علمی و فناوری در حوزه بازچرخانی آب و فرسایش، اثربخش کردن فعالیت‌های نوآورانه و ارتقای سطح و افزایش تعامل بین مراکز دولتی، بخش خصوصی و مراکز آموزشی و پژوهشی، شناسایی، معرفی و بسترسازی برای حمایت از نوآوران، ایجاد بستر تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه و فناوری‌های نوین از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

    در راستای تجمیع و تمرکز تمام فعالیت‌های علمی، دستاوردهای مختلف مرتبط با این جشنواره به نحوی طراحی شده است که دربرگیرنده تمام ابعاد و علوم مرتبط با مهندسی آب باشد.

    محورهای این همایش شامل پساب و آب‌های نامتعارف، آبیاری و زه‌آب، تامین، انتقال و توزیع، مصارف و مدیریت تقاضا، گیاه، خاک و مزرعه، نانو و فناوری‌های نوین، اقلیم و فضای سبز شهری است.

    بخش‌هایی چون فن بازار، نمایشگاه اختراعات و تولیدات، نمایشگاه فنی تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای علمی برنامه‌های «نخستین جشنواره ملی فناوری‌های آب: بهره وری و بازچرخانی» را تشکیل می‌دهد.

    «نخستین جشنواره ملی فناوری‌های آب: بهره وری و بازچرخانی» با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشک‌سالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از  21 تا 23 شهریورماه جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت