به‌جای برپایی نمایشگاه؛

آغاز فروش فوق‌العاده بهاره در شیراز

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: با هدف تنظیم بازار و ایجاد رقابت بین صنوف، اصناف شیراز فروش فوق‌العاده اقلام پرمصرف را در واحدهای صنفی خود و در چارچوب قانون نظام صنفی آغاز کردند.

آغاز فروش فوق‌العاده بهاره در شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سیدمحمود هاشمی در حاشیه جلسه فروش فوق‌العاده بهاره اتاق اصناف مرکز این استان بابیان اهمیت فروش فوق‌العاده در برخی ایام ویژه سال توسط صنوف و در واحدهای صنفی سطح شهر، اظهار داشت: ایجاد عدالت، جلب رضایت حداکثری مردمی و امکان بهره‌مندی تمام شهروندان در مناطق مختلف شهری یکی از سیاست‌های اصلی فروش فوق‌العاده است که امسال با اعلام آمادگی اتحادیه‌های صنفی دارای اقلام پرمصرف تصمیم به برگزاری فروش فوق‌العاده در سطح شهر شیراز و در واحدهای صنفی به‌جای نمایشگاه گرفته شد.

    وی افزود: از ابتدای هفته جاری با هدف تنظیم بازار و ایجاد رقابت بین صنوف، اصناف شیراز فروش فوق‌العاده اقلام پرمصرف را در واحدهای صنفی خود و در چارچوب قانون نظام صنفی آغاز کردند که واحدهای صنفی حاضر در طرح با نصب استیکر اتاق اصناف مرکز این استان و نام اتحادیه صنفی صادرکننده مجوز تخفیف ویژه فروش بهاره و بنر مشخص شده است.

    رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس بابیان اینکه بیش از 10 مرکز تجاری سطح شهر شیراز نیز به همراه بازار روز در این طرح شرکت دارند، در مورد اتحادیه‌های حاضر در طرح فروش فوق‌العاده بهاره امسال نیز بیان داشت: این طرح توسط اتحادیه‌های صنفی فروشندگان پوشاک، کفاشان و کفش‌فروشان، قنادان و یوخه‌پزان، سراجان و خواربار و لبنیات فروشان شیراز در این طرح اجرا می‌‌شود و سیاست قیمت‌گذاری‌ها و تخفیف‌ها به نحوی است که رضایت حداکثری مردم را به همراه داشته باشد.

    وی بابیان اینکه دیگر واحدهای صنفی اتحادیه‌های گفته‌شده در صورت داشتن تقاضا برای شرکت در طرح می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌های صنفی خود نسبت به ثبت‌نام و دریافت بنر یا استیکر فروش فوق‌العاده بهاره اقدام کنند، خاطرنشان کرد: تنها واحدهای صنفی دارای جواز کسب در این طرح شرکت دارند و انتظار داریم واحدهای صنفی غیرمجاز در این ایام با مراجعه به اتحادیه‌های صنفی خود نسبت به اخذ جواز کسب اقدام کنند تا در بازرسی‌های نوروزی و واحد اجرائیات اتاق اصناف و مرکز فارس و اداره بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی ناجا این استان دچار مشکل نشوند.

    هاشمی در ادامه با بیان اینکه بهترین بازرسان و ناظران ما در اجرای موفق طرح فروش فوق‌العاده بهاره مردم شیراز هستند، افزود: علاوه بر تشدید بازرسی‌ها توسط اتحادیه‌های صنفی شهرستان شیراز، اکیپ‌های بازرسی اصناف و گشت مشترک با سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس، تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی ویژه ایام نوروز فعالیت دارند و علاوه بر این سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت، شماره تماس 3234000 مدیریت بازرسی و نظارت اصناف فارس به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی گزارش‌ها و دریافت شکایات مردمی است.

    گفتنی است ،هاشمی در پایان بار دیگر تأکید کرد که تمام واحدهای صنفی و فروشگاه‌های فروش فوق‌العاده موظف به نصب بنر یا استیکر فروش فوق‌العاده بر سردر مغازه خود هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت