نمایشگاه بین المللی صنعت باکو فرصتی برای صنعتگران ایران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی صنعت CASPINDEXPO و نمایشگاه بین المللی ساختمان بطور همزمان از ۲۲ تا ۲۴شهریور ماه امسال در باکو برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت باکو فرصتی برای صنعتگران ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری برنا ، حسن مرتجی رییس شرکت ای تی اف گروپ (ITF Group ) با بیان این مطلب افزود: این شرکت در نظر دارد پاویون جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه بین المللی صنعت آذربایجان CASPINDEXPO در باکو اکسپو سنتر جمهوری آذربایجان برگزار نماید.

    مدیر عامل شرکت ای تی اف گروپ (ITF Group گفت : هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد فرصت برقراری ارتباط و شناسایی شرکتهای معتبر داخلی وخارجی ، آشنایی با آخرین دستاوردها وفن آوریهای روز دنیا ، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد های کاری ، یافتن نمایندگان فعال ، فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف صنعتی ، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی و آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه می باشد.

    به گفت وی ملاقات با طرف های تجاری، دستیابی به پروژه ها، مناقصات و تندرها در بازار CIS و آذربایجان ، بازاریابی موفق با تضمین امنیت سرمایه گذاری از اهداف دیگر این نمایشگاه 3 روزه است.

    وی اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی صنعت باکو یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور جمهوری آذربایجان و منطقه CIS و حوزه قفقاز است.

    به گفته حسن مرتجی این نمایشگاه همچنین فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی محصولات تولیدی و نیز آشنایی با صنایع مختلف سایر کشورها در همسایگی ایران به شمار میرود.

    وی با بیان اینکه اذربایجان یکی از کشورهای دارای نفت و گاز منظقه است که دارای پروژه های بسیاری است تاکیدکرد: همکاری اقتصادی ایران و جمهوری اذربایجان در حال حاضر پایین ترین ریسک تجاری در حوزه کشورهای CIS را دارا می باشد.

    وی تصریح کرد: از کشورهایی همچون آذربایجان، ایران، ترکمنستان، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، امارات متحده عربی، قطر، لبنان، هند، ایتالیا، فرانسه، آلمان، یونان، اسپانیا، اوکراین، هلند، صربستان، بلغارستان، جمهوری چک، رومانی، مجارستان، لهستان، اسلووانی، بوسنی و هرزگوین، کانادا و فنلاند برای حضوردر این نمایشگاه دعوت شده است.

    وی افزود: با توجه به آغاز اصلاحات اقتصادی و توجه به تجارت و سرمایه‌گذاری در آذربایجان ، ایران می‌تواند از این فرصت به نفع توسعه صادرات استفاده کرده و سهم خودمان را از بازار این کشور افزایش دهیم.

    وی اظهارداشت: از موقعیت استراتژیک آذربایجان می‌توان به عنوان پایگاه صادراتی ایران استفاده و به کشورهای همجوار محصولات کشورمان را صادر کرد.

    بر اساس آمار اعلام شده، در حال حاضر 450 شرکت با سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان فعال بوده و توسط ایران در اقتصاد جمهوری آذربایجان 2٫5 میلیارد دلار از جمله یکصد و 50 میلیون دلار در حوزه های غیر نفتی سرمایه گذاری شده است .

    شایان ذکر است درحال حاضر صادرات ایران به جمهوری اذربایجان در منطقه CIS رتبه اول را دارا می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت