معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری فیروزکوه خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در فیروزکوه

عصر نمایشگاه- معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری از برپایی نمایشگاه بهاره با۱۰۰ غرفه در سوله شهرداری فیروزکوه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بهاره در فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید شهرستان فیروزکوه به ریاست مهین خلیل ارجمندی معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری فیروزکوه و حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

    معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری در این جلسه بر لزوم برپایی نمایشگاه بهاره , عرضه مستقیم کالا در فیروزکوه تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی های لازم در زمینه نحوه تامین و توزیع میوه شب عید و برخورد جدی با متخلفان صنفی در این ایام از سال انجام شده است؛ نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به ویژه واحدهای اغذیه فروشی از امروز توسط  گشت های بازرسی  با جدیت کامل بر اساس قانون آغاز می شود.

    وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال94 تاکنون11 هزار بازرسی در سطح شهرستان انجام شد، اظهار کرد: وظیفه ستاد تنظیم بازار نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس، برنامه ریزی دقیق و نظارت بیشتر در تهیه و توزیع کالاهای ضروری بازار عید با توجه به شرایط حاکم بر بازار در روزهای پایانی سال است، بنابراین نظارت و بازرسی تیم های بهداشت،تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف با دقت بیشتر لازم و ضروری است.

    خلیل ارجمندی هشدار داد: تشدید بازرسی ها در دستور کار متولیان امر قرار گیرد؛ اقلامی مانند: آجیل، میوه، شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، انواع لبنیات، پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی از جمله کالاهایی هستند که در ایام نوروز با تشدید و افزایش تقاضا مواجه می شوند، بنابراین اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف اهتمام ویژه ای در زمینه تامین اقلام مذکور در سطح شهرستان داشته باشند.

    معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری با تاکید بر تلاش مدیران دستگاه های اجرایی متولی امر در زمینه تامین کالای اساسی مردم و برخورد جدی و قانونی با متخلفان در سطح شهر، اشاره کرد: با هدف جلب رضایت هر چه بیشتر شهروندان، مسافران، زائران و گردشگران نظارت ها با دقت بیشتر بر اساس قانون اعمال شود.

    وی از برگزاری نمایشگاه بهاره به مناسبت نوروز95 در فیروزکوه خبر داد و هدف از برپایی نمایشگاه بهاره را گام بلند در راستای دستیابی به هدف تنظیم بازار و استمرار در تهیه و تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم اعلام کرد.

    وی خاطرنشان کرد: مسائل امنیتی، رفاهی مانند پارکینگ، یک دستگاه مینی بوس برای جابجایی شهروندان و گرمایش محیط نمایشگاه که دارای100 غرفه است بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت