فراکسیون حمایت از کسب و کارهای نو و اینترنتی در مجلس تشکیل می شود

عصر نمایشگاه- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از توسعه کسب و کارهای نو و اینترنتی حمایت می کند گفت: ضرورت دارد قانونی برای رفع موانع کسب و کارهای نو و اینترنتی در مجلس تدوین شود.

فراکسیون حمایت از کسب و کارهای نو و اینترنتی در مجلس تشکیل می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دکتر سیدفرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در خصوص توسعه کسب و کارهای اینترنتی و نو گفت: در بازدیدی که از بخش کسب و کارهای استارتاپی نمایشگاه الکامپ داشتم مشخص شد پتانسیل مناسبی برای توسعه کسب و کار اینترنتی در کشور وجود  دارد.

    🔹 نمایشگاه الکامپ، یک نمایشگاه جذاب و کاربردی است نیروهای جوان و تحصیلکرده و متخصص در عرصه کسب و کارهای نو و اینترنتی فعالیت می کنند و این می تواند نوید بخش توسعه این بخش باشد.

    🔹در بخش اقتصاد و اشتغال کشور با چالش هایی روبرو است. و توسعه کسب و کارهای نو این بستر را فراهم می کند که بر  چالش های مزبور فایق آییم.

    🔹نوپا بودن کسب و کارهای اینترنتی در کشور باعث شده در مقابل این کسب و کارها مقاومت هایی وجود داشته باشد بنابراین در این راستا باید فرهنگ سازی هایی نیز صورت گیرد تا نگرش جامعه تغییر کند.

    🔹توسعه در کشور بدون توجه به کسب و کارهای اینترنتی نامفهوم است و باید بازتعریفی در این حوزه صورت گیرد.

    🔹مجلس حمایت های لازم را از توسعه کسب و کارهای نوین و اینترنتی انجام می دهد و جلسات متعددی نیز در این راستا با مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان های ذیربط برگزار کرده است.


    🔹 با همکاری بخش خصوصی، دولت و مجلس می توان یک قانون جامع برای رفع موانع کسب و کارهای اینترنتی تدوین کرد و در این راستا در هفته های آتی نیز فراکسیونی در مجلس به نام فراکسیون حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و نو تشکیل می شود..

    🔹 باید از تجارب کشورهای موفق در زمینه توسعه کسب و کارهای اینترنتی و نو استفاده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت