برگزاری نمایشگاه بین المللی دریایی،دریانوردی و بنادر انزلی

عصر نمایشگاه- منطقه ازاد انزلی از دهم تا سیزدهم مرداد میزبان نمایشگاه بین المللی دریایی،دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته است .

برگزاری نمایشگاه بین المللی دریایی،دریانوردی و بنادر انزلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما: در این نمایشگاه علاوه بر سازمان ها و شرکت های داخلی، نمایندگانی از کشورهای نروژ، فرانسه، چین، ترکیه، آذربایجان، ایتالیا، آلمان، دانمارک، لهستان و سنگاپور حضور دارند و نوین ترین طرح ها و برنامه ها، تجهیزات و صنایع مرتبط با صنعت دریایی را به نمایش می گذارند.

    نمایشگاه بین المللی دریایی،دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته در هشت بخش اصلی بنادر و کشتیرانی،صنایع ساخت و تمعیر کشتی، صنایع فراساحلی، خدمات دریایی و بندری، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریای،خدمات مشاوره و مهندسی، تحقیقات و آموزش دریایی و اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار می شود.

    در این نمایشگاه انواع تجهیزات حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، امور نظامی و دفاعی، تجهیزات اقیانوس شناسی و هواشناسی، صنایع گردشگری و تفریحات دریایی، تجهیزات مهندسی سواحل، مهندسی سازه های دریایی، حقوق دریایی، مدیریت پروژه های دریایی، تجهیزات و وسایل عرشه لنگرها، تجهیزات مخابراتی، سوخت و باطری موتورها، انواع شناورهای نفتی، باری و مسافری، سکوها و تجهیزات بندری ارائه خواهد شد.

    رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی، بنادر،دریانوردی و صنایع وابسته گفت: برگزاری این نمایشگاه نقش موثری در معرفی فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه دریائی کشور دارد.

    محمود بندرچی ؛ شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری را یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد و گفت؛ تلاش می کنیم با برگزاری نمایشگاه بین المللی دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته بین حوزه دریایی ج.ا.ایران با دیگر کشورها ارتباطات راهبردی و تعاملی را توسعه دهیم.

    وی اضافه کرد: ارائه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی کشور، شناسایی افزایش سهم بازار از خدمات بندری، دریایی منطقه ای و جهانی، توانمند سازی و توسعه خدمات دریایی و دریانوردی، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان دریایی جهان اسلام، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حوزه دریایی کشورهای اسلامی، ارتقاء سطح علمی حوزه دریایی و دریانوردی و تلاش برای اتخاذ رویکرد واحد و ایجاد انسجام و وحدت لازم حوزه دریایی در برابر تحولات بین المللی، برخی دیگر از اهداف برپایی نمایشگاه بین المللی دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته است.

    بندرچی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالقوه و موجود حوزه دریائی کشور گفت: منابع و ذخایر غنی انرژی در دریا و وجود بیش از 200 بندر بزرگ و کوچک بازرگانی ، نفتی و صیادی و همچنین یازده بندر اصلی تجاری در سواحل شمالی و جنوبی کشور با ظرفیت حدود 190 میلیون تن جابجایی کالا و تسهیلات نقش ممتازی را برای توسعه فعالیتهای دریانوردی کشور فرآهم آورده است.

    همزمان با برگزاری این نمایشگاه نمایشگاه بین المللی شیلات،آبزیان،صیادی و صنایع وابسته نیز در محل نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

    در این نمایشگاه محصولات فرآوری شده شیلاتی، تولید کنسرو و صنایع وابسته،پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی، پرورش ماهی در قفس،سرخانه های نگهداری و دیگر صنایع و تجهیزات مربوط به این صنعت عرضه خواهد شد.

    برگزاری همایش پرورش ماهی در قفس(درون دریا) و چند کارگاه علمی پژوهشی برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است که با همکاری سازمان شیلات ایران و شیلات استان گیلان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت