به مناسبت برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش‌ها و دیوارپوش‌ها

عصر نمایشگاه- مرداد امسال اولین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش‌‌ها و دیوارپوش‌ها در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و مجری برگزاری این رویداد برعهده شرکت بانیان فردای روشن است که تجربه برگزاری حدود ۵۰ نمایشگاه داخلی از جمله نمایشگاه بین‌المللی تخصصی مبلمان منزل و اداری و یراق‌آلات، نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمان نمایشگاه فرش دست بافت، نمایشگاه بین المللی کیفیت و استاندارد و و ۱۴ نمایشگاه خارجی را در پرونده خود ثبت کرده است. برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی و کف‌پوش در شهر آفتاب گفت‌وگویی با عظیم دستفال انجام دادیم.

به مناسبت برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش‌ها و دیوارپوش‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از نساجی امروز،وی در مورد برگزاری این نمایشگاه به نساجی امروز گفت: در صورت مراجعه به سایت شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، مشاهده خواهید کرد که سال گذشته حدود 86 نمایشگاه برگزار شد اما با توجه به مسائلی از جمله ترافیک شدید روزهای برگزاری نمایشگاه در تقویم امسال 36 نمایشگاه را از جدول خارج کرده‌اند و این تعداد به 48 نمایشگاه در سال رسیده است.

    دستفال افزود: به همین دلیل تقاضای برگزاری سه نمایشگاه را با مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب مطرح کردم که با برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 17 تا 20 مرداد (ساعت 10 صبح تا 18 بعدازظهر) موافقت شد و از همان لحظه، اقدامات اولیه برای برگزاری نمایشگاه آغاز شده است.

    وی ضمن اشاره به انعقاد قرارداد در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمایشگاه با سازمان صدا و سیما، نصب بیلبورد در سطح تهران، کاشان‌، آران و بیدگل، تبلیغات محیطی در مترو، کلیه فرودگاه‌های کشور، نشریات تخصصی فرش و موکت، روزنامه کثیرالانتشار صمت، توزیع پوستر و بروشور در سطح وسیع با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان تصریح کرد: تاکنون حضور تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان معتبر و مطرح فرش ماشینی و موکت کشور در دو سالن نمایشگاه شهر آفتاب قطعی شده است.

    وی، استقبال صنعتگران و فعالان فرش ماشینی و کف‌پوش از برگزاری این نمایشگاه را بسیار چشمگیر توصیف کرد و ابراز داشت: به دلیل استقبال قابل توجه صنعتگران با کمبود فضای نمایشگاهی مواجه هستیم و در این زمینه مکاتباتی با مسئولین نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب انجام دادیم تا بتوانیم سالن دیگری را به بخش خارجی اختصاص دهیم اما به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی موفق به جذب شرکت‌های خارجی نشدیم اگرچه تعدادی از مشارکت‌کنندگان خارجی که دارای نمایندگی در ایران هستند؛ در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    به‌گفته دستفال، فضای اختصاص داده شده به این نمایشگاه حدود 18 هزار متر مربع و متراژ غرفه‌های واگذار شده 9 هزار متر مربع می‌باشد که شرکت‌کنندگان می‌توانند در دو سالن به ارائه محصولات خود بپردازند.
    وی در پاسخ به انتخاب زمان برگزاری نمایشگاه و نزدیکی آن به زمان برپایی نمایشگاه فرش ماشینی در شهریورماه گفت: دنیای امروز، دنیای رقابت است و اگر این رقابت به صورت سالم انجام شود، برگزاری دو نمایشگاه مشکلی به وجود نخواهد آمد ضمن این‌که در سال‌های آینده، زمان برگزاری این نمایشگاه تغییر خواهد کرد و به نیمه دوم سال موکول می‌شود تا تداخلی با هیچ‌یک از نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت نساجی از جمله فرش ماشینی و کف‌پوش نداشته باشد.

    دستفال به امکانات مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب اشاره کرد و گفت: ایستگاه مترو داخل مرکز نمایشگاه مستقر است و بازدیدکنندگان پس از چند دقیقه پیاده روی، وارد سالن‌ها خواهند شد. سقف سالن‌های نمایشگاه 32 متر است و برخلاف نمایشگاه تهران، سالن بدون ستون است و هیچ‌گونه مانعی برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران به وجود نمی‌آورد.

    وی اضافه کرد: شهر آفتابی مجهز به بانک، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی، رستوران مجهز و مرکز اقامتی است و به‌طور کلی از استانداردهای یک نمایشگاه بهره‌مند است.

    دستفال که کارمند بازنشسته شرکت سهامی نمایشگاه‌هاست و تمام سالن‌های نمایشگاه تهران را متر به متر می‌شناسد، یادآور شد: دو سالن نمایشگاه شهر آفتاب(9 هزار متر مربع) برابر کل سالن‌های6،7،8،9،10،11،12،13،25B،  25A نمایشگاه تهران است!

    وی ضمن بیان این مطلب که قیمت غرفه بخش ریالی در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب مشابه غرفه‌های نمایشگاه تهران است اما اجاره بهای بخش ارزی نمایشگاه شهر آفتاب ارزان‌تر می‌باشد، اذعان داشت: اولین تجربه برگزاری نمایشگاه در محل جدید مانند طفل یک ساله‌ای است که باید ابتدا دستانش را گرفت و کمکش کرد تا روی پاهای خود بایستد و به تدریج بزرگ شود، نمایشگاه شهر آفتاب هم مشابه این طفل یک‌ساله است و مقایسه آن با نمایشگاه 50 ساله تهران چندان منطقی نیست.

    این فعال نمایشگاهی از همکاری و مساعدت اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران و به خصوص آقای کمالیان-رئیس اتحادیه- جهت برگزاری موفق و پربار این نمایشگاه قدردانی نمود و به نساجی امروز گفت: جلسه‌ای با مدیران انجمن صنایع نساجی ایران نیز برگزار کردیم که این دوستان نیز حساسیت‌های منطقی در مورد تاریخ برگزاری نمایشگاه داشتند که به آنان اطمینان دادم سال آینده، تاریخ برگزاری نمایشگاه تغییر خواهد کرد.    

    به گزارش سرویس خبر و گزارش نساجی امروز، دستفال، برگزاری نمایشگاه را یک سرمایه‌گذاری بلندمدت توصیف کرد و گفت: در اولین تجربه و گام‌های نخست، نمی‌توان، اطمینان کامل فعالان صنعتی و تولیدکنندگان فرش ماشینی و کف‌پوش را جلب نمود اما قطعاً تمام تلاش خود را به عمل خواهیم آورد تا یک نمایشگاه موفق برگزار نماییم که موجب جلب نظر صنعتگران بیشتری جهت حضور در سال‌های آینده شود.

    وی، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را گزینه مناسبی جهت برگزاری نمایشگاه‌های معتبر و مطرح صنایع مختلف از جمله نساجی دانست و گفت: ترافیک سرسام‌آوری که در ایام برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در بزرگراه چمران به وجود می‌آید بسیار طاقت‌فرساست به همین دلیل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تصمیم گرفت بخشی از نمایشگاه‌ها را به مراکز دیگری منتقل کند که در میان شهر آفتاب، مصلی تهران، مرکز نمایشگاهی حجاب و بوستان گفت‌وگو، شهر آفتاب به دلیل دسترسی به مراکز حمل و نقل عمومی، فضای گسترده، امکانات و تسهیلات رفاهی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

    دستفال، یکی از برنامه‌های جانبی اولین نمایشگاه فرش ماشینی و موکت را برگزاری سمینار تخصصی یک روزه دانست که برنامه‌های آن در دست تدوین می‌باشد.

    وی، تردید تولیدکنندگان فرش ماشینی، موکت و کف‌پوش را جهت حضور در نمایشگاه شهر آفتاب بسیار منطقی دانست و به نساجی امروز گفت: اطمینان داشته باشید یک بار بازدید از مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب، شما را برای حضور در نمایشگاه مصمم خواهد کرد زیرا تمام امکانات مناسب یک نمایشگاه بین‌‌المللی درنظر گرفته است و حتی به قول یکی از تولیدکنندگان فرش ماشینی قابل مقایسه با نمایشگاه دموتکس آلمان می‌باشد. پس تا فرصت برای ثبت نام باقی‌ است، با ما تماس حاصل نمایید؛ پشیمان نخواهید شد!‍

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت