نمایشگاه بورس و فرصت های سرمایه گذاری در قزوین افتتاح شد

عصر نمایشگاه- قزوینقزوین- در مراسمی با حضور استاندار قزوین و مشاور دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور اولین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه و بورس و فرصت های سرمایه گذاری در قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه بورس و فرصت های سرمایه گذاری در قزوین افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، سه شنبه شب در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، مجید حلاج زاده مشاور دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور ومحمد شریعتمداری جانشین شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، قاسمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، رضا طاهری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های قزوین و هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین اولین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه و بورس و فرصت های سرمایه گذاری در قزوین گشایش یافت.

    اولین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری استان قزوین از  3 لغایت 6 مرداد ماه به مدت چهار روز با حضور 25 مشارکت کننده در فضایی به مساحت 2000 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شده است.

    نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصان و علاقمندان است.

    هادی طاهرخانی در مراسم افتتاح نمایشگاه اظهارداشت: رشد و توسعه اقتصادی، نیازمند برخورداری از بازارهای مالی گسترده و کاراست و بازارهای مالی از دیدگاه اقتصادی به دو بخش بازار پول و بازار سرمایه تقسیم می‌شوند.

    وی افزود: در تمام بخش‌های مالی کشور اعم از بازار پول، بیمه و بازار سرمایه کشور خدمات مختلف، متنوع و پیچیده‌ای عرضه می‌شود و دریافت‌کنندگان آنها باید به طور پیوسته از جزئیات آنها اطلاع پیدا کنند.

    طاهرخانی یادآورشد: این فرصت در مورد هر سه بازار در اولین نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه بورس و فرصت های سرمایه گذاری استان قزوین فراهم شده است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: توسعه خدمات مالی و اشاعه فرهنگ استفاده از این خدمات در کشور، افزایش رفاه اقتصادی از طریق ارائه خدمات مالی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    طاهرخانی گفت: خوشبختانه در شرایط پسابرجام شاهد حضور هیئت های مختلف خارجی برای سرمایه گزاری هستیم که در استان قزوین هم این حضور قابل توجه است.

    وی اضافه کرد: نمایشگاهها در واقع یک ویترین برای عرضه کالاهای تولیدی است و توانمندی های بخش های مختلف در این نمایشگاهها به مردم ارائه می شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه می تواند ظرفیت های تامین منابع از مسیر بورس و جذب سرمایه گذاری های مختلف را تقویت کند و علاقمندان با این ظرفیت ها آشنا شوند.

    در ادامه علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهارداشت: نمایشگاههای تخصصی اقدام ارزشمندی است که می تواند به تبادل تجربه و معرفی توانمندی های تخصصی کمک کند.

    در ادامه استاندار قزوین از قسمتهای مختلف نمایشگاه دیدن کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت