آغاز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در فارس

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو به عنوان بزرگترین نمایشگاه این صنعت در جنوب کشور عصر روز گذشته به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه-های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

آغاز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در مصاحبه ای با خبرنگار ما خبر داد: این نمایشگاه با حضور تمام برندهای قطعه سازی و خودرو سازی داخلی و خارجی برگزار میگردد و تعداد شرکتهای تولید کننده در این نمایشگاه برای اولین بار به 150 شرکت می رسد.
    اسکندری گفت: امسال برای اولین بار نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو از هم جدا شده و هر کدام به صورت یک عنوان نمایشگاهی مجزا برگزار می گردند چنانچه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو فضایی بالغ بر 17000 مترمربع فضای سرپوشیده و فضای باز نمایشگاهی به قطعه سازان مطرح داخلی و خارجی تخصیص یافته است.
    وی همچنین گفت:  صنعت خودرو سازی و قطعات خودرو یکی از مهمترین صنایعی است که جایگاه ویژه¬ای در جهان دارد و در ایران نیز تولید¬کنندگان داخلی با دریافت جدیدترین دانش فنی و مواد اولیه و بروز رسانی خود محصولات نوینی با استانداردهای بین المللی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می¬دهند و بدون تردید سال¬های آینده دوران شکوفایی این صنعت در کشور خواهد بود چنانچه نمایشگاه امسال نیز نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه¬ای داشته و چه از نظر تعداد و تنوع برندها و چه از نظر متراژ با 100 درصد رشد روبرو بوده است.
    اسکندری تشریح کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از سراسر کشور و نمایندگی های کشور های خارجی در چهار سالن حافظ ، سرو ،بهار و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاه در زمینه های مختلفی از جمله تولید انواع قطعات و لوازم یدکی ، کابلهای کنترل ، عیب یاب ،لنت ترمز ، تسمه های خودرو، قطعات جلوبندی، انواع باطری ، تجهیزات تعمیرگاهی و واردات انواع کشنده، کفی، لیفتراک، اتاق بار ، روغن موتور ، روغن ترمز و... به ارائه آخرین دستاوردها و جدید¬ترین محصولات خود می¬پردازند.
      متخصصان، علاقمندان و عموم بازدید¬کنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 4 تا 7 مرداد ماه هر روز از ساعت 17 الی 22 به محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی فارس مراجعه بفرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت