دبیر نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان

بهترین های ایران در نمایشگاه دانش بنیان تهران

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان کشور با موضوع برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات ۱۲الی ۱۵ مرداد ماه درمحل دائمی نمایشگاههای تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.

بهترین های ایران در نمایشگاه دانش بنیان تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»؛ دکتر محمد ابراهیم صادقی دبیر نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان کشور در گفت و گو اختصاصی با عصر نمایشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در ایران همواره خلا وجود نمایشگاهی ویژه شرکتهای دانش بنیان به شدت احساس می شد و بدین منظور، مرکز پژوهش های صنعت الکترونیک تصمیم گرفت تا برای اولین بار نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات را در یک رویداد تخصصی گرد هم جمع کند.
    وی با اشاره به دسته بندی موضوعی شرکتهای دانش بنیان در این حوزه افزود: شرکت های دانش بنیان در بخش های:
    برق؛ الکترونیک؛ مخابرات و ارتباطات؛ فناوری اطلاعات؛ اینترنت اشیاء؛ تجهیزات پزشکی الکتریکی و الکترونیکی؛ کنترل، اتوماسیون  صنعتی و ابزار دقیق؛ رباتیک؛ شهر هوشمند؛ حمل و نقل هوشمند؛ ساختمان هوشمند؛ کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری هوشمند؛ الکترونیک خودرو؛ کنترل و ابزار دقیق در نفت، گاز و پتروشیمی؛ تجهیزات آزمایشگاهی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
    صادقی افزود: حضور طیفی از شرکتهای خدمات فناوری را جهت خدمات دهی به شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه پیش بینی نموده ایم که به طور مثال می توان به شرکتها بازاریابی و تجاری سازی، شرکتهای سرمایه گذاری، شرکتهای مدیریت صادرات، صندوقهای تسهیلات و ضمانت فناوری اشاره کرد.
    دبیر اجرایی این نمایشگاه با اشاره پذیرش گزینشی در این نمایشگاه عنوان کرد: در این نمایشگاه با این که بیش از 1600 درخواست مشارکت در نمایشگاه به دبیرخانه رسیده است اما برای بالا بودن کیفیت برگزاری تنها 100 شرکت قدرتمند و پذیرفته شده اند و در این رویداد حضور دارند.
    وی این نمایشگاه را مورد حمایت نهاد های مختلفی از جمله: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ وزارت نیرو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران قرار دارد و بازدید کنندگانی از وزارت خانه های مختلف دولتی و نظامی از آن دیدن می کنند.
    صادقی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: شورای سیاستگذاری نمایشگاه اهداف متعددی را از برگزاری نمایشگاه مدنظر داشته است که از این میان می توان به :
    بازارسازی و ارتقای حجم فروش شرکتهای دانش بنیان
    افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان در کل اقتصاد کشور
    کمک به توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور
    شبکه سازی و هم افزائی شرکتهای دانش بنیان
    نمایش توانمندیهای واقعی کشور
    اشاره نمود.
    شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت نمایشگاه به نشانی http://www.ieeiexpo.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت