هرآنچه که از نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین انتظار داریم

عصر نمایشگاه- درحال حاضر در دنیای تکنولوژی همه منتظر هستند تا نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از ۱۰ شهریور الی ۱۵ شهریور در شهر برلین برپا شود و در مرکز توجه افراد علاقه‌مند به صنعت تکنولوژی قرار گیرد. در طول برگزاری نمایشگاه، شهر برلین شاهد جدیدترین اتفاقات دنیای تکنولوژی و دستگاه‌های هوشمند خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا از آخرین اخبار نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ مطلع شوید.

هرآنچه که از نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین انتظار داریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از تکرار؛ همانند گذشته، نمایشگاه ایفا همواره درحال افزایش پوشش لوازم خانگی و تکنولوژی مصرفی بوده است؛ بنابراین هر یخچال‌فریزر و ربات جاروبرقی که قرار است در سال جاری ببینیم در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. همچنین لپ‌تاپ، تلویزیون، گوشی‌های جدید و ابزارهای صوتی جدید با برندهای متفاوت در نمایشگاه IFA 2017 به نمایش گذاشته می‌شوند.

    غرفه‌های زیادی در این نمایشگاه وجود دارد، اما همواره برخی از این غرفه‌ها که در اختیار کمپانی‌های بزرگ دنیاست بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. حال قصد داریم در اینجا به بررسی برنامه برخی از این کمپانی‌ها در نمایشگاه ایفا 2017 بپردازیم.

    در نمایشگاه ایفا 2016 بیشتر شاهد حضور ساعت‌های هوشمند سامسونگ بودیم، اما با توجه به کنفرانس‌های خبری برگزار شده، به نظر می‌رسد که امسال کمپانی سامسونگ تاکتیک متفاوتی برای این نمایشگاه در پیش گیرد.

    با توجه به اخباری که به گوش می‌رسد، این احتمال وجود دارد که سامسونگ قصد رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 را در این نمایشگاه داشته باشد. احتمالا این موضوع چند روز قبل از افتتاح رسمی نمایشگاه IFA 2017 مشخص خواهد شد. به احتمال زیاد ایفا 2017 برای هر فردی خارج از تیم سامسونگ اولین فرصت خواهد بود تا با این دستگاه آشنا شود.

    اگرچه امروزه تبلت ها از اهمیت کمتری برای کمپانی سامسونگ برخوردار هستند، اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ قصد داشته باشد در سال جاری گلکسی تب اس 3 را بهبود ببخشد. با این حال همانند قبل سامسونگ از یک ابزار پوشیدنی هوشمند نیز در نمایشگاه ایفا رونمایی خواهد کرد که این گجت در نمایشگاه سال جاری، ساعت هوشمند Gear 4 خواهد بود.

    سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2017 از دستگاه‌های هوشمند خانگی خود نیز رونمایی خواهد کرد. این کمپانی سال‌هاست که “SamrtThing” خودرا عرضه می‌کند، با این وجود دستگاه‌های مجهز به SmartThings با مصرف اینترنت مقرون به صرفه و بلندگوهای هوشمند همواره رو به رشد هستند. در نمایشگاه IFA 2017 سامسونگ فضای مناسبی برای به نمایش گذاشتن اینگونه محصولات خانگی دارد. اگرچه سامسونگ از تلویزیون 2017 خود پرده برداری کرده است و نباید منتظر اخبار شگفت‌انگیزی در این‌باره باشیم، اما با این حال هنوز هم می‌توان انتظار اثری از تلویزیون‌های 2018 سامسونگ را در این نمایشگاه داشت.

    کمپانی سونی همیشه حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته است؛ تاکنون پرچمدارها، دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی که باعث شگفت زدگی همه شده است را از سوی کمپانی سونی در نمایشگاه ایفا دیده‌ایم.

    انتظار می‌رود که کمپانی سونی طبق سنت همیشگی خود درباره پرچمدارهای 6ماهه عمل کند، این بدین معناست که نمایشگاه ایفا می‌تواند محل خوبی برای پرده برداری از اکسپریا ایکس 2 باشد.

    مدت زیادی است که تبلت های اندرویدی خیلی خبرساز نمی‌شوند، اما محصولات سونی با طراحی ظریف و ضدآب خود هنوز بهترین تبلت‌ها با این سیستم عامل هستند، از این رو همه مشتاق دیدن تبلت های جدید از سونی هستیم.

    به نظر نمی‌رسد که این کمپانی علاقه‌ای به گذاشتن وقت خود برروی ساعت‌های هوشمند داشته باشد، اما تلویزیون‌های جدید، هدفون‌ها، بلندگوها و حتی تجهیزات دوربین می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

    هواوی در نمایشگاه ایفا 2017
    همواره نمایشگاه ایفا از اهمیت بالایی برای کمپانی هواوی برخوردار بوده است. این برند چینی از فرصتی که در برلین وجود دارد برای بزرگترین رونمایی‌های خود استفاده می‌کند. کمپانی هواوی قصد دارد در رویداد امسال از فبلت جدید میت 10 و نسخه میان رده Nova پرده برداری کند.

    همچنین هواوی اغلب از نمایشگاه IFA برای به نمایش گذاشتن ساعت‌های خود استفاده می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود که جدیدترین ساعت هوشمند این کمپانی نیز در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

    فیلیپس در نمایشگاه IFA 2017
    کمپانی فیلیپس نیز یکی از برندهای خبرساز در IFA است. همیشه محصولات جدیدی از فیلیپس در نمایشگاه‌های ایفا وجود دارد؛ از تلویزیون گرفته تا تکنولوژی‌های دیگری که برای نقاط مختلف خانه قابل استفاده هستند.

    این کمپانی در روزهای گذشته اشاره داشته که مسواک جدید با تکنولوژی جدید، تجهیزات روشنایی و بلندگوهای فیدلیو، صفحه نمایش‌های TP Vision و بسیاری محصولات دیگر با قابلیت‌های جدیدتر و به روز شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد.

    سایر کمپانی‌ها در نمایشگاه IFA 2017
    هزاران غرفه در نمایشگاه ایفا 2017 برلین وجود خواهد داشت که در میان آن‌ها ما تنها به تعداد کمی از غرفه‌های خبرساز اشاره کردیم. با وجود غرفه‌ها و برندهای متفاوت باید منتظر خبرها و شگفتی‌های بسیار بیشتری باشیم، چرا که ممکن است مهم‌ترین اتفاقات دنیای تکنولوژی سال در این نمایشگاه رخ دهد. در ادامه به صورت خلاصه و کوتاه به بعضی از دیگر برندهای حاضر در نمایشگاه ایفا 2017 خواهیم پرداخت.

    ایسر: این کمپانی در ایفا 2016 لپتاپ Predator 21X مخصوص بازی با صفحه نمایش منحنی را به نمایش گذاشت، انتظار می‌رود که امسال نیز محصول مشابهی برای بازی با تمرکز برروی سخت افزار به نمایش گذاشته شود.

    الین ور / دل: تمرکز برروی بازی با صفحه نمایش 4K و بهترین قطعات داخلی.

    ای‌ام‌دی: به نظر نمی‌رسد که رایزن 3 در نمایشگاه ایفا 2017 حضور داشته باشد، اما کمپانی ای‌ام‌دی درحال حاضر نسبت به جی پی یو رقیب خود، یعنی Nvidia بهتر عمل کرده است. همچنین انتظار می‌رود تجهیزات بازی از سوی این کمپانی در نمایشگاه IFA 2017 برلین وجود داشته باشد.

    ایسوس: انتظار می‌رود که دستگاه‌های اندرویدی زنفون را در این نمایشگاه ببینیم؛ اما چیزی که درباره ایسوس همیشه جالب است تجهیزات بازی، مانیتورها و لپتاپ‌های کشویی است که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    اچ تی سی: به نظر می‌رسد که در این نمایشگاه، اچ تی سی بیشتر تمرکز خود را برروی عینک واقعیت مجازی خود بگذارد. این عینک ممکن است که یک هدست موبایل فوق‌العاده یا اچ تی سی وایو 2 بهبود یافته باشد.

    هارمن کارون (JBL / AKG): غول‌های دنیای لوازم صوتی همیشه در نمایشگاه ایفا به خوبی عمل می‌کنند. همواره انتظار هدفون‌های شیک، بلندگوهای بلوتوث دار و بلندگوهای هوشمند را از این کمپانی‌ها داریم. همچنین این احتمال وجود دارد که شاهد حضور الکسا در یکی از این محصولات نیز باشیم.

    اینتل: از این کمپانی نیز بایستی انتظار لپتاپ های متفاوت، مبدل‌ها و تکنولوژی‌های متفاوت داشته باشیم.

    نوکیا: نوکیا به دلیل نوآوری نوکیا 3310 به شدت مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه هنوز برنامه این کمپانی برای نمایشگاه ایفا 2017 مشخص نشده است، اما اگر قصد رونمایی از پرچمدار خود یعنی نوکیا 9 را داشته باشد، بهترین اتفاق ممکن خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت